Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

HP îşi face debutul în NASCAR

09 Iulie 2013



Asociația Națională Americană a Curselor de Mașini de Serie (National Association for Stock Car Auto Racing - NASCAR) a ales HP pentru a ajuta sportivii să dezvolte tehnologiile necesare pentru a construi cea mai bună infrastructură și organizare de curse din lume.
Conform noului acord, NASCAR a numit HP Partener Oficial pentru Tehnologie, evidențiind astfel angajamentul comun asumat pentru accelerarea inovației și adoptarea tehnologiilor de ultimă oră în cadrul NASCAR. Prin intermediul acestei noi alianțe, NASCAR va dezvolta platforma Fan and Media Engagement Center (FMEC), care permite organizației să răspundă în timp real la mediile tradiționale, digitale, radio&TV și mediile sociale.
De asemenea, NASCAR va deveni membru al Programului HP Customer Lighthouse, care îi va asigura accesul la cele mai noi tehnologii HP. Beneficiind de accesul la portofoliul complet de produse și servicii al HP, NASCAR își poate atinge obiectivul de a folosi tehnologiile pentru a îmbunătăți industria curselor de mașini.
Fluxul continuu de noutăți, noile modele de livrare a conținutului și mediile sociale schimbă modul în care fanii interacționează cu sportul nostru”, a spus Jim O’Connell, director de vânzări, NASCAR. ”Colaborarea excelentă dintre NASCAR și HP pentru platforma Fan and Media Engagement Center, care a facilitat dezvoltarea dimensiunii sociale a companiei, ne va permite să folosim tehnologiile de ultimă generație pentru a aduce cursele sportive la nivel următor.”
HP a început colaborarea cu NASCAR în iunie 2013 pentru a crea centrul media FMEC. Centrul se bazează pe soluția HP Interactive Media Command Center și dispune de o soluție integrată esențială pentru succesul companiei. Centrul media FMEC utilizează portofoliul vast de produse și servicii al HP, care include servere, monitoare, software de aplicații pentru indicii analitici HP Autonomy și servicii partajate. Această soluție ajută NASCAR să analizeze opiniile clienților, să identifice problemele care pot apărea și să identifice potențiale subiecte care să genereze informații valoroase pentru actvitatea organizației.
Ca reprezentant al sportului cu cei mai mulți spectatori din lume, NASCAR trebuie folosească cele mai noi tehnologii pentru a putea inova și a livra o experiență interactivă și plăcută fanilor săi din întreaga lume”, a spus Charles Salameh, Vicepreședinte Comunicare, Media și Divertisment pentru regiuni din America, HP. ”Fiind singura companie care poate asigura accesul la un portofoliu atât de variat de produse și servicii, HP va colabora cu NASCAR pentru a ajuta acest sport să folosească și să accelereze inovația.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite