Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Oferta business în telecomul românesc

30 Iulie 2013




De asemenea, Orange România are în proprietate trei Data Centere, la București, Timișoara și Cluj. Compania oferă servicii clienților din toate verticalele economice, dar marea majoritate a clienților prezenți în Data Center-ele Orange România sunt din domeniile financiar și telecomunicații.

În 2009, Romtelecom a primit de la Cisco certificările de top Gold şi Master Managed Services, fiind singura companie din România care a obţinut ambele certificări dovedindu-şi competenţele pentru toate stadiile metodologice Cisco Lifecycle pentru pregătirea, planificarea, design-ul, implementarea, operarea şi optimizarea produselor şi serviciilor. Romtelecom a obţinut în ultimii doi ani şi certificarea Cisco Powered Managed Connectivity pentru serviciile Managed VPN şi Managed Premium Internet.

În 2010, compania a lansat MyOffice, un serviciu de colaborare și comunicații unificate bazat pe platforma de Unified Communication de la Microsoft. Serviciul oferă: mesagerie, conferințe audio/video, partajare de task-uri și documente etc.

De asemenea, compania a mai lansat Serviciul Business SMS, ce permite companiilor să realizeze campanii personalizate pentru orice tip de afacere, iar în viitor plănuiește lansarea unui serviciu VDI (Virtual Desktop Infrastructure).

Fie că e vorba de companii mici și mijlocii, fie de companii mari, soluțiile oferite de companiile telecom românești încearcă să acopere nevoi stringente și să anticipeze posibile cerințe.

Într-un număr viitor al revistei vom reveni cu informații detaliate despre serviciile menționate, punctând asupra valorii pe care o aduc acestea atât companiilor furnizoare și cliente, cât și mediului economic în ansamblu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite