Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Smart ID Romānia lansează o imprimantă ultra-uşoară

30 Iulie 2013



Smart ID România a anunţat lansarea imprimantei mobile ultra-uşoare Zebra EM 220 II, destinată companiilor care desfăşoară operaţiuni în teren, în special
în retail, transporturi, servicii în teren, Horeca şi evenimente. Cu o greutate de doar 230 gr, Zebra EM 220 II este o soluţie optimă pentru companiile în căutare de echipamente de printare mobile la preţuri mici şi cu multiple funcţionalităţi pentru printare chitanţe cu informaţii text, coduri de bare şi imagini.

Zebra EM 220 II este recomandată cu precădere în operaţiunile din teren care necesită viteză şi continuitate: puncte mobile de vânzare, printare chitanţe/bilete pentru evenimente şi parcuri de distracţii, concesiuni, restaurante, reparaţii sau instalări în teren, ticketing „on boad“ sau printare de documente diverse. Imprimanta permite conectivitate wireless LAN şi este compatibilă cu standardul 802.11b/g pentru conexiuni securizate la reţelele existente. De asemenea, Zebra EM 220 II include conexiuni prin Bluetooth 3.0 şi este compatibilă cu cele mai noi telefoane mobile şi tablete, precum şi cu toate platformele mobile, incluzând Apple iOS, Android, Windows Mobile şi Blackberry. Echipamentul poate funcţiona în condiţii extreme de mediu, la temperaturi de operare cuprinse între -15°C şi 70°C, şi rezistă în condiţii de umiditate, praf şi apă atunci când se utilizează husa de protecţie.

„În viitor, a fi mobil în business va fi radical diferit şi radical un alt mod de a interacţiona cu propriii clienţi. Atunci când tehnologiile emergente îţi oferă nu numai acces la canalul mobil potrivit, dar şi funcţionalităţile pentru care «azi» înseamnă în realitate «acum», companiile îşi pot crea un al doilea avantaj competitiv major, cu investiţii minime şi beneficii incredibile. Din punctul nostru de vedere, companiile nu au cum să ignore mobilitatea sau nu au altă alternativă“, declară Romeo Iacob, Managing Director SmartID Dynamics.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite