Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

UPC Business lanseaza serviciul numere verzi

03 Octombrie 2013



UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă disponibilitatea unui nou serviciu în portofoliul său – numerele verzi, gratuite, de tip “0800”. Lansarea noului serviciu completează portofoliul UPC Business şi se adresează clienţilor companii care comercializează bunuri sau servicii, precum şi clienţilor guvernamentali.


„Obiectivul nostru este de a oferi în permanenţă clienţilor soluţii optime de comunicaţii pentru afacerile lor, soluţii care să-i menţină în contact cu clienţii şi partenerii lor, oferindu-le astfel oportunităţi de creştere a afacerii. Lansarea serviciului de numere gratuite face parte din strategia noastră de a oferi clienţilor companii servicii complete de comunicaţii, livrate de profesionişti în cel mai scurt timp de pe piaţă”, declară Tiberius Popa, Director UPC Business.


Serviciul 0800FreeCall de la UPC Business oferă companiilor şi instituţiilor publice posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor şi partenerilor de afaceri numere de telefon apelate gratuit, fără niciun cost pentru iniţiatorul apelului. Clienţii UPC Business care vor alege acest serviciu îşi pot unifica punctele de contact într-unul singur, printr-un număr de telefon unic, apelabil atât din reţele fixe cât şi din reţele mobile, ceea ce reprezintă pe de o parte avantaj competitiv iar pe de altă parte un confort sporit pentru clienţii săi.


Soluţia oferită de UPC Business este construită pentru a oferi deplină flexibilitate şi poate fi personalizată astfel încât să satisfacă în totalitate diversitatea de cerinţe specifice ale clienţilor. Printre funcţionalităţile oferite se numără opţiuni cum ar fi Interactive Voice Response (IVR), rutarea apelurilor în funcţie de origine, dată, oră şi multe altele. Totodată, clienţii UPC au posibilitatea de a controla bugetul alocat acestui serviciu oferit gratuit, prin limitarea numărului de apeluri primite pe minut, restricţionarea apelurilor în anumite intervale orare sau stabilirea unui anumit buget pentru traficul lunar.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite