Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Intel īși extinde prezența īn Romānia, prin achiziția Kno

18 Decembrie 2013



Intel și-a extins echipa din România cu 35 de angajați, care dezvoltă software educațional la Cluj. Aceștia au lucrat până la începutul lunii noiembrie 2013 în cadrul companiei Kno, achiziționată la nivel mondial de Intel. Kno este lider în dezvoltarea de software educațional pentru clasele 1-12 și oferă soluții pentru eReadere și eTextbooks, unelte de colaborare și evaluare a activității din clasă, managementul licențierii și distribuției de cărți, precum și soluții complete pentru școli, incluzând date analitice despre activitatea și evoluția fiecărui elev. „Cu cei 35 de oameni de la Cluj, Intel ajunge în România la 380 de angajați. În București, la Centrul de Dezvoltare Software avem 140 de oameni, la Biroul de vânzări și marketing 10, iar la Wind River în Galați, 200.

Un lucru foarte interesant legat de această achiziție, este că biroul de la Cluj era unicul birou Kno din Europa. Și ei au apreciat calitatea inginerilor software din România, la fel cum a făcut-o și Intel când a deschis Centrul de Dezvoltare Software, bătălia dându-se acum doi ani între România și Irlanda. Înainte de achiziția Intel, Kno a făcut parte din Intel Education Alliance, o alianță la nivel global, constituită de Intel, care include firme producătoare de hardware, software și conținut educațional, astfel încât în momentul în care ne implicăm într-un proiect educațional, să avem practic toate componentele angrenajului, să fim capabili să punem pe masă soluția completă și cei mai potriviți parteneri“, a declarat pentru Market Watch Adrian Cioroianu, Business Development Manager Intel. În urma achiziției, conținutul digital al bibliotecii Intel Education Solutions se ridică la peste 225.000 de titluri de cărți pentru clasele 1-12 și învățământul superior, prin parteneriate cu 75 de edituri de cărți educaționale. Platforma de conținut Kno este similară cu abordarea comprehensivă a Intel Education Solutions.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite