Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Principalele tendinţe īn industria centrelor de contact

18 Decembrie 2013



Anul 2014 va însemna pentru industria centrelor de contact o adopţie accelerată de aplicaţii cloud, dezvoltarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicaţiilor dedicate, creşterea nevoii organizaţiilor de a gestiona interacţiunile din social media, precum şi a amplorii utilizării soluţiilor analitice, potrivit Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor. „Companiile s-au convins de beneficiile soluţiilor software în cloud, în special datorită sistemului de plată lunară, care permite reducerea costurilor operaţionale generale, dar şi capacităţii de a le asigura centrelor de contact o flexibilitate mai mare, în funcţie de nivelul de activitate dintr-o anumită perioadă, fără a realiza investiţii majore în sisteme hardware“, a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence, care susţine că, deşi majoritatea companiilor sunt încă circumspecte în ceea ce priveşte cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale şi de securitate, în prezent există o înţelegere a acestui model de business şi, prin urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului că tehnologia cloud poate fi sigură.
În 2014 se va observa o concentrare pe furnizarea serviciilor pentru clienţi prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicaţiilor dedicate şi este de aşteptat ca departamentele de marketing şi centrele de contact să colaboreze mai strâns pentru a genera interacţiuni cu clienţii. De asemenea, numărul de soluţii analitice va creşte şi el, cu scopul de a genera o înţelegere mai profundă a tendinţelor de dezvoltare a afacerilor, în paralel cu intensificarea eforturilor în direcţia eficientizării interacţiunii prin intermediul reţelelor de socializare, a integrării acestor canale în iniţiativele mai ample de comunicare şi a identificării clienţilor reali din rândul participanţilor de pe reţele. „Nevoia de a le oferi clienţilor un canal de servicii prin intermediul social media va persista, iar companiile îşi vor dezvolta mecanisme mai sofisticate şi mai strategice pentru a face faţă volumului tot mai mare de interacţiuni şi a asigura calitatea acestora“, a concluzionat Marcin Grygielski.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite