Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Ericsson si AT&T aduc conceptul de masini conectate in SUA

13 Ianuarie 2014



Ericsson a încheiat un parteneriat cu AT&T pentru a dezvolta conectivitatea produselor și aplicațiilor serviciului Ericsson Connected Vehicle Cloud. Parteneriatul va oferi consumatorilor o experiență completă și va contribui la dezvoltarea ecosistemul cloud al mașinilor conectate.


„Am creat platforma AT&T Drive pentru a oferi producătorilor de mașini cele mai bune servicii de pe piață, livrând astfel soluții personalizate și inovatoare. Ericsson este un jucător important pe acestă piață și ecosistemul cloud dezvoltat pentru mașini ajută la atingerea adevăratului potențial al serviciilor și aplicațiilor destinate mașinilor conectate”, a spus Chris Penrose, Senior Vice President, AT&T Mobility.


Serviciul Connected Vehicle Cloud este bazat pe platforma Multiservice Delivery de la Ericsson și oferă șoferilor și pasagerilor posibilitatea de a accesa aplicații în cloud pentru a obține informații, ajutor la navigare și divertisment pe ecranul computerului de bord al mașinii. Serviciile de care vor putea beneficia consumatorii sunt: posibilitatea de a detecta avarii ale mașinilor în timp real, programarea automată pentru service, setarea unei rețele Wi-Fi în mașină și divertisment la cerere. Soluția este și mai performantă datorită abilității de a trimite și primi informații din alte surse, spre exemplu, de la furnizori de conținut radio prin satelit, autorități rutiere, website-urile orașelor și administrațiilor publice.


„AT&T a văzut potențialul mare pe care îl are transformarea experiențelor digitale din înăuntrul și din jurul mașinii și a creat o rețea wireless care poate constitui o adevărată bază pentru crearea unui ecosistem în cloud și o mașină cu adevărat conectată. Pe măsură ce Ericsson își va consolida parteneriatul cu AT&T, compania va continua să își dezvolte și să ofere servicii Connected Vehicle Cloud de cea mai bună calitate. Ne dorim ca șoferii să beneficieze de timpi mai mici de răspuns, securitatea datelor și servicii de suport”, a declarat Per Borgklint, Senior Vice President and Head of Business Unit Support Solutions, Ericsson.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite