Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Xerox īşi extinde oferta pe zona de mobilitate şi cloud

21 Ianuarie 2014



Xerox a anunţat extinderea ofertei de management al conţinutului prin platforma DocuShare, furnizând noi moduri facile de accesare şi gestionare a conţinutul pe suport de hârtie şi în format digital, indiferent de locul în care se află angajaţii. Xerox DocuShare este o platformă de management al conţinutului care permite soluţii de management al documentelor, de automatizare a proceselor şi de transformare a documentelor aflate pe suport de hârtie în format digital, asigurând clienţilor Xerox care utilizează servicii de management al documentelor o creştere a productivităţii şi reduceri de costuri.
Nou ofertă DocuShare include Xerox ConnectKey, o soluţie de scanare într-un singur pas care simplifică procesul de integrare a conţinutului aflat pe suport fizic în fluxurile digitale ale companiilor. Cu ajutorul unei imprimante multifuncţionale care include ConnectKey sau Xerox Extensible Interface Platform, utilizatorii pot scana uşor documente direct într-o colecţie DocuShare sau un folder Windows, astfel încât documentele pot fi incluse rapid în fluxurile de lucru şi pot fi partajate în câteva minute cu întreaga echipă sau organizaţie.
O altă soluţie înclusă în platforma Xerox este DocuShare Mobile, care extinde şi simplifică automatizarea proceselor de business, permiţându-le angajaţilor să acceseze, să caute, să vadă, să descarce şi să distribuie documente stocate în DocuShare de pe propriul dispozitiv mobil cu iOS, îmbunătăţind semnificativ eficienţa acestora în afara birourilor.
Xerox continuă să extindă serviciile DocuShare de management al conţinutului în cloud, generând un mediu sigur în care organizaţiile pot să capteze, să administreze, să proceseze şi să distribuie documente. Fiecare operaţiune este adaptată cerinţelor specifice ale clienţilor - livrate rapid prin intermediul infrastructurii Xerox de cloud - gestionată şi întreţinută de Xerox.
Ajutăm angajaţii de astăzi să fie productivi, indiferent unde s-ar afla – la birou, acasă sau pe teren cu clienţii“, spune Bogdan Cobuz, Business Product Marketing Manager, Xerox România. „Graţie accesului simplu şi automatizării fluxurilor de lucru, companiile îşi pot creşte acurateţea şi gradul de repetabilitate a proceselor de business, fără să frustreze angajaţii sau să compromită securitatea companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite