Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

IT Smart Systems a dezvoltat platforma online My UPC

03 Februarie 2014



IT Smart Systems (ISS), în colaborare cu UPC România, a dezvoltat my.upc.ro, un portal Web complex care facilitează accesul clienţilor UPC la serviciile companiei. Noua platforma online oferă funcţii avansate pe zona de facturare, printre care plata online, printr-un singur click. Totodată, utilizatorii My UPC vor descoperi şi o întreagă suită de alte avantaje: vizibilitatea istoricului de client, localizarea serviciilor în funcţie de adrese, activarea de notificări şi alte opţiuni. Soluţia dezvoltată de ISS a fost integrată cu sisteme core-business, dar şi cu sisteme externe UPC, pentru a oferi utilizatorilor cea mai bună experienţă atunci când accesează My UPC.
My UPC este o platformă online de suport prin care UPC oferă clienţilor acces la serviciile companiei, rapid şi în condiţii de maximă siguranţă. Procesul de creare de cont a fost simplificat la maximum, iar odată creat contul, clientul se poate bucura de toate facilităţile oferite de My UPC în această fază.
Ne propunem să oferim tuturor clienţilor noştri experienţe digitale uimitoare şi suntem în permanenţă atenţi la ceea ce îşi doresc. Timpul este o resursă importantă pentru noi toţi, iar platforma My UPC vine în sprijinul tuturor clienţilor noştri care doresc să economisească timp şi să gestioneze online activităţi ce ţin de plata facturii, accesarea manualelor de echipamente şi activări de notificări sau vizualizarea istoricului cu UPC. Platforma face parte dintr-un program mai amplu prin care oferim suport clienţilor UPC”, declară Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer UPC România.
Portalul Web My UPC a fost dezvoltat pe baza platformei Oracle Weblogic. “Proiectul a presupus un efort mare de dezvoltare a unei soluţii adaptate la nevoile UPC. A inclus servicii IT şi de consultanţă pe zonele de analiză, de proiectare şi implementare a unei arhitecturi apte să răspundă nevoilor de scalabilitate, securitate şi disponibilitate ale sistemului cerute de UPC, precum şi în ceea ce priveşte testarea soluţiei software dezvoltate”, a precizat Cristian Barbu, Senior Partner – ISS.
My UPC a necesitat integrarea cu sisteme core-business utilizate de UPC România. În acest sens, portalul a fost integrat cu soluţia de facturare (o soluţie extrem de importantă pentru operatorii din telecom), precum şi cu soluţia CRM (Customer Relationship Management) – pentru actualizarea zonei de date din profilul clienţilor”, a completat Cristian Barbu.
Legat de procesul de implementare, Laurenţiu Mandu, Chief Information Officer (CIO) UPC România, a declarat: “ISS a reuşit să finalizeze proiectul într-un timp record, dovedind capacităţi deosebite de lucru în echipă şi colaborare. Rezultatul este pe măsura aşteptărilor: My UPC este un produs de calitate, integrat perfect cu sistemele noastre, ceea ce ne permite să oferim clienţilor o platformă online de suport uşor de utilizat.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite