Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

UPC Business ofera serviciul de semnare electronica a documentelor

03 Februarie 2014



UPC Business anunta lansarea serviciului de semnare electronica a documentelor (cu ajutorul certificatului digital calificat), Business SecureSign, sub forma de abonament lunar. Serviciul se adresează în principal companiilor mici şi mijlocii.


Opţiunea pe care UPC Business o oferă clienţilor săi include un kit pentru semnătura electronică alcătuit dintr-un certificat digital calificat, un dispozitiv criptografic (de tip token USB) şi o aplicaţie software pentru semnarea electronică a documentelor.


Un alt avantaj oferit de serviciul Business SecureSign este faptul că intrarea în posesia certificatului digital calificat se va prin intermediul unui curier, care sosește la adresa precizată în vederea verificării identității persoanei şi livrării kit-ului, iar preţul unui abonament lunar este de 4 euro.


Piaţa locală era estimată în 2012 la aproximativ 250.000 de certificate digitale calificate, iar potenţialul de dezvoltare pe acest segment este evident, în contextul evoluţiei legislaţiei – reţeta electronică, arhivarea electronică – şi al gradului din ce în ce mai mare de utilizare a documentelor electronice.


Potrivit unui studiu realizat în octombrie de UPC România împreună cu Roland Berger, aproximativ 90% din companiile mici şi mijlocii au depus formulare online în ultimul an, peste 70% au plătit online taxe şi impozite şi peste 70% au transmis date statistice. Tot aceste activităţi sunt indicate de către companii ca fiind cele mai mari consumatoare de timp în relaţia cu autorităţile. Internetul şi instrumentele online ajută companiile să îşi diminueze efortul administrativ şi generează totodată efecte pozitive, precum stimularea conformităţii plăţilor. Potrivit studiului UPC, în fiecare an, angajaţii unei companii petrec, în medie, 216 ore pentru plata taxelor (Raportul Băncii Mondiale – Doing Business 2013 – cifră estimată pentru o companie medie din Bucureşti).


„Prioritatea pentru UPC Business este de a veni în ajutorul clienţilor cu soluţii excelente - produse de calitate şi servicii oferite de profesionişti. Ne dorim să fim un partener de încredere pentru clienţi, ceea ce se traduce întotdeauna în soluţii telecom care îi ajută să fie mai eficienţi, să comunice mai rapid, mai sigur, astfel încât să poată avea succes într-un mediu economic extrem de competitiv”, declară Tiberius Popa, Director UPC Business.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite