Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

TotalSoft încheie anul cu o cifră de afaceri de 27 de milioane de euro

07 Februarie 2014



TotalSoft anunţă închiderea anului financiar 2013 cu o cifră de afaceri consolidată de 27,07 mil Euro şi un EBITDA de 4,9 mil Euro. Veniturile înregistrate de companie în România au însumat 23,05 mil Euro, în timp ce implementările de soluţii complexe în conturi internaţionale au generat 4,02 mil Euro.
Deşi 2013 a fost un an dificil pentru piaţa IT&C, reflectat şi în zona achizițiilor de soluţii ERP, peste 100 de companii s-au alăturat portofoliului de clienţi. Divizia Charisma şi-a majorat contribuţia la 69% la veniturile obținute în 2013, divizia de dezvoltare de soluţii software la cheie Acollada generând 20% din cifra de afaceri, în timp ce veniturile aduse de divizia de project management TotalSoftPM s-au ridicat la 11%.
În structura cifrei de afaceri provenită din pieţele internaționale, un aport important l-a avut succesul tehnic și financiar al unor proiecte majore, derulate de divizia Charisma cu grupul Deutsche Leasing (Brazilia, Spania, Portugalia și Polonia), BNP Paribas Luxemburg sau Raiffeisen Leasing. Competența tehnică și de business în tehnologiile Microsoft CRM și SharePoint au determinat patru grupuri multinaţionale să aleagă TotalSoft pentru extinderea platformei CRM la nivel global.
La nivelul pieței locale de ERP, TotalSoft s-a clasat pentru al patrulea an consecutiv pe locul 1 în topul furnizorilor din România, menținându-și cota de 16% și dominând verticalele de retail, distribuție și servicii.
Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienți Charisma în 2013 se numără Tinmar, RePower, e-ON, Servier Pharma, Lasherz, Conex Distribution, Albalact, MNT Healthcare Europe, Cegedim, Cargil, Green Group, Howard Johnson si Agro Chirnogi.
Divizia de project management, TotalSoftPM, a încheiat anul cu un profit de 20%, cel mai mare din cei 5 ani puternic afectați de criză, și cu o listă de clienți impresionantă care include jucători precum Azomureș, OMV Viena, EPCM, Silcotub, Rompetrol, Ministerul Culturii, Consiliul Județean Dâmbovița, Consiliul Județean Iași, Primăria Mioveni, Delta ACM, Lukoil, Astor Com, sau Astaldi (București, Sibiu și Constanța). TotalSoft a devenit furnizor major de consultanță în project management pentru Petrom și derulează proiecte de servicii de project management în Rusia, Austria și Arabia Saudită.
TotalSoft a investit puternic în creşterea performanţei şi adoptarea de noi tehnologii, dar şi în diversificarea portofoliului de soluţii Charisma. În acest context, Charisma for Agriculture a fost completată cu module destinate zootehniei și comercianţilor de cereale, pentru companiile din energie și utilități s-a lansat Charisma Billing iar pentru cele de automotive o soluție CRM standard în industrie. În domeniul telecomunicaţiilor, soluția de management al fluxurilor lansată sub brandul Charisma HCM a câștigat adepți din rândul majorităţii jucătorilor de piață.
În 2013, TotalSoft a continuat să mizeze pe soluţii mobile, lansând produse pentru activitatea reprezentanților de vânzări (Charisma Mobile Gamification for Sales), pentru managementul fluxurilor de numerar (Charisma Mobile Cash Flow) sau pentru ofertele dealerilor auto (Charisma Mobile Web Leasing). Acestea s-au adaugat unei largi suite de aplicații pentru dispozitivele mobile funcționale pe iOS, Android și Windows 8.
Pentru 2014, anul în care compania aniversează 20 de ani de activitate, TotalSoft își propune o creştere cu 15% a cifrei de afaceri globale, cu 20% a veniturilor din soluţiile proprietare Charisma, precum și o triplare a veniturilor din proiecte pe fonduri structurale față de 2013. Compania și-a fixat ca obiectiv un EBIDTA de 6 mil Euro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite