Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Veniturile UPC Romania au crescut cu 8% in 2013

18 Februarie 2014



Veniturile UPC România au crescut cu 8% în 2013, faţa de anul precedent: compania a raportat venituri de 140,3 milioane de dolari în anul 2013.


UPC România a încheiat anul 2013 cu rezultate bune, înregistrând creşteri pe toate segmentele în care activeaza: TV, Internet şi telefonie fixă.
Compania a înregistrat o creştere anuala de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un numar de 1.842.900 abonamente. Comparativ cu 2012, baza de abonamente a crescut cu 109.000 RGU. Totodata, baza de clienţi UPC a crescut pâna la 1.188.300 clienţi, în T4 2013 compania câştigând 28.000 noi clienţi, comparativ cu trimestrul anterior.


„2013 a fost un an foarte bun pentru UPC. Ca urmare a strategiei din ultimii ani şi a eforturilor depuse de întreaga echipă, am reuşit să avem o evoluţie pozitivă – numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. Ĩn 2013 am investit în reţea, extinzând zonele în care oferim servicii digitale 3Play şi demonstrând capacitatea reţelei UPC de a livra hiper viteze de până la 1 Gbps. Am încheiat un an de care suntem mândri, avem o bază solidă pentru anul care a început, lucru foarte important pe o piaţă competitivă cum este România”, declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.


In T4 2013, UPC a atras peste 27.900 de noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţa de trimestrul anterior. La sfârşitul lunii decembrie 2013, peste 15% din baza totala de televiziune digitala, peste 70.000 de clienţi, se bucura şi de TV HD (clienţii care platesc un tarif suplimentar pentru a beneficia de pâna la 27 canale HD). Toţi clienţii UPC de televiziune digitala au acces la minim 4 canale HD incluse în abonamentul standard. UPC este operatorul care ofera cea mai extinsa grila de canale HD prin cablu – pâna la 27 de posturi HD.


Pe segmentul de Internet, UPC a câştigat 20.000 de noi abonamente în trimestrul al IV-lea şi a raportat o creştere de 5,6% faţa de trimestrul anterior. Creşterea anuala pe segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 de noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii decembrie 2013, UPC oferea servicii de internet catre o baza de 381.000 de clienţi. 63% din totalul clienţilor de internet UPC se bucura de Fiber Power de mare viteza (Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 120 Mbps, 150 Mbps şi 200 Mbps). De asemenea, peste 170.000 de clienţi beneficiaza şi de soluţia de Internet Wireless.


In 2013, UPC a investit aproximativ 30 de milioane de euro in infrastructura. Aceasta investitie a permis totodata oferirea de internet Fiber Power de mare viteza (peste 100 Mbps) în 33 de noi localitati în 2013.


In trimestrul al IV-lea 2013, peste 279.000 de abonaţi UPC beneficiaza de servicii de telefonie, o creştere de 7,3% faţa de trimestrul anterior. Creşterea anuala pe segmentul de voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite