Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Educatie >> Stiri si comunicate

O noua campanie eSkills for jobs

18 Februarie 2014



Comisia europeană a selectat organizațiile DIGITALEUROPE si European Schoolnet pentru a organiza Campania eSkills for jobs (Competențe digitale pentru locuri de muncă) în 2014.


Campania constituie un răspuns la cererea crescândă de specialiști cu competențe digitale care nu este acoperită pentru moment. Campania este organizată sub umbrela Marii Coaliții pentru locuri de muncă bazate pe competențe digitale (Grand Coalition for Digital jobs), lansată de Comisia europeană, un larg parteneriat pan-european menit să contribuie la reducerea deficitului de cetățeni europeni cu competențe profesionale digitale și de a valorifica potențialul de creare de locuri de muncă în sectorul ITC.


Pe parcursul anului 2014, campania eSkills for jobs se va derula in 30 de state europene. Ea va informa elevii si studenții, oamenii aflati in cautare de joburi, profesioniștii din sectorul IT&C si IMM-urile despre marea varietate de oportunități pe care o prezinta locurile de muncă bazate pe tehnologia informației si comunicațiilor.


Una dintre primele activități importante este Get Online Week, un eveniment european organizat de Telecentre Europe in perioada 24-30 martie, care își propune să aducă noi utilizatori online și să îmbunătățească aptitudinile digitale pentru muncă si viață. In cadrul Campaniei eSkills for jobs sunt prevazute si două evenimente majore legate de Președintia Europeană detinuta de Grecia, in prima jumătate a anului, si Italia in a doua
jumătate a anului.


Ca membră a organizației internationale DIGITALEUROPE, A.P.D.E.T.I.C coordonează în România activitatile Campaniei eSkills for jobs 2014. În cadrul campaniei din acest an, A.P.D.E.T.I.C. iși propune să organizeze, cu sprijinul partenerilor săi, o serie de activităti adresate cu prioritate tinerilor interesați de dezvoltarea de competențe digitale si identificarea de oportunități pentru cariere in sectorul IT, precum și IMM-urilor care doresc să devină mai competitive prin utilizarea de noi aplicații online in activitatea curentă.


Intre partenerii campaniei se numără Ministerul pentru Societatea Informațională, Ministerul Educației Naționale, Intel, IBM, HP, Microsoft, Maguay, Siveco, Omnilogic, Junior Achievement, BSA, Politia Romana, ANBPR, UPIR, ASER, Ateliere fără frontiere, Hotnews, Agora Grup, Comunicatii mobile si Medialook.

Ambasadorul eSkills for jobs 2014 în Romania este Varujan Pambuccian.
Conferinta de deschidere a campaniei va avea loc in data 12 martie 2014.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite