Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate
Okian lanseaza Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania

Okian, unul dintre principalii comercianți de carte din România, a lansat Frisbo, prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală, investiția ridicându-se la peste 500.000 de euro. Încă de la lansare, Frisbo preia gestionarea a două magazine online: recentul lansat Leonardo.com.ro și magazinul de carte Okian.ro, alături de noua sa extindere în SUA, Okian.com.
E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor. Cu sediul central în Brașov, Frisbo deține o infrastructură de 1.400 de metri pătrați din care își propune să deservească mai multe magazine online.
„Pregătim de un an acest moment, iar munca nu a fost ușoară. Am construit o hală, am implementat un sistem ERP și un sistem de analiză (Business Intelligence) cloud pentru a permite oricărui client Frisbo să se conecteze la ele. Am pregătit un departament de custommer service capabil să preia comenzi în numele oricărui magazin online și un sistem de gestiune în depozit capabil să livreze optim din multiple gestiuni”, a declarat Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
În primul an de la lansare, reprezentantul Frisbo estimează că doar pentru cele două magazine din portofoliul actual va rula comenzi în valoare de peste 1 milion de euro.
Serviciul de e-fulfillment se adresează în special start-up-urilor e-commerce, oferindu-le flexibilitate și scalabilitate rapidă în depozitarea, gestionarea, preluarea și livrarea produselor lor.
În sistemul e-fulfillment, clientul plătește în funcție de succesul propriului magazin online. Prețurile sunt în funcție de comenzile preluate sau de marfa depozitată, astfel încât costul operațional este direct proporțional cu vânzările realizate.

Tags: e-commerce, Okian, Frisbo, platforma de e-fulfillment
Parerea ta conteaza:

