Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

GLYKON intră īn al 25-lea an de existență pregătind noi lansări IT

25 Martie 2014



GLYKON, prima firmă privată din domeniul TI din Constanţa şi una dintre primele din România a aniversat, pe 23 martie 2014, 24 de ani de la înfiinţare. Fondată pe 23 martie 1990, ca întreprindere mică, şi transformată în societate cu răspundere limitată în anul următor, GLYKON este prezentă, neîntrerupt, de 24 de ani pe piaţa TI din România. „Este o performanţă cu care noi, fondatori sau angajaţi, ne mândrim şi dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiţii, dar reinventându-ne mereu. Valorile cu care am pornit la drum, pe care am construit compania GLYKON şi în care credem, în continuare, sunt seriozitate, competenţă, profesionalism, respectatarea angajamentelor luate. Punem mare preţ pe construirea unor relaţii adevărate şi solide, de parteneriat, fie că vorbim de clienţi, furnizori, parteneri sau angajaţi ai GLYKON. Sloganul cu care am început în 1990 şi în care credem şi acum este „GLYKON, partenerul pe care te poţi bizui!”, declară Dumitru Caranica, directorul general GLYKON.



Cu o experienţă îndelungată, în oferirea de sisteme complexe şi complete, de TI, GLYKON îşi bazează soluţiile pe hardware şi software de la cei mai importanţi furnizori, mondiali şi locali: IBM, Toshiba Global Commerce Solutions, Algo Plan Technologies, HemiLab, HP, Dell, Xerox, Konica Minolta, Canon, Microsoft, Fortinet, MikroTik, Cisco, PSS - Prosoft Solutions, KeySoft, Spectrum.

„În 2013 am lansat suita „AlgoPlanner”, destinată firmelor de distribuţie, curierat, poştă şi, în general, pentru firmele de transport şi logistică, o revoluţie în domeniu, ce a fost primită cu entuziasm, la evenimentele la care am participat. Urmează ca în cursul acestui an să avem şi primele implementări, fiind în discuţii avansate şi /sau în faza de pornire proiecte pilot, cu mai mulţi clienţi. „AlgoPlanner” foloseşte alogoritmi sofisticaţi, pentru crearea dinamică, a rutelor şi permite, printre altele, urmărirea şi raportarea livrărilor şi colectărilor, în timp real. Are inclus şi un modul de Business Inteligence ce permite urmărirea costurilor la nivel de vehicul, şofer, client sau chiar colet (sau pachet) livrat sau colectat”, afirmă Dumitru Caranica. Mai multe detalii se pot afla accesând link-ul: www.youtube.com/user/AlgoPlanTech

„HemiLabel” este un alt sistem nou, lansat tot anul trecut şi destinat retailerilor. Prin crearea hărţii digitale, a magazinului, sistemul permite gestionarea automatizată şi optimă a plasării mărfurilor, pe rafturi şi a etichetelor, fie clasice, pe hârtie, fie electronice.

La peste un an de la punerea în funcţiune, Sistemul de Management al Alimentării, cu Carburanți („SMAC” sau „Fuell Management System”) şi-a dovedit fiabilitatea şi versatilitatea, clientul, la care a fost instalat, dorind extinderea lui

Pentru 2014 GLYKON și-a propus lansarea altor produse şi servicii inovative, răspunzând unei pieţe tot mai dinamice şi mai sofisticate.

„Ne focalizăm toate eforturile pentru a satisface solicitările şi cerinţele clienţilor noștri, GLYKON oferind o gamă bogată de soluţii hardware, software şi servicii, pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi utilizatorii individuali, incluzând staţii de lucru şi servere, reţele de calculatoare, inclusiv wireless, imprimante, scannere, copiatoare, multifuncţioale, consumabile şi accesorii. Oferim soluţii de colocare servere, High Availability, virtualizare, SaaS”, informează Dumitru Caranica

Pe lângă Toshiba Global Commerce Solutions (fosta divizie RSS a IBM) GLYKON este distribuitor autorizat pentru firme importante precum Motorola Solutions, Datalogic, Zebra, CustomMatic, Gempsy, Hisense, DOMS ş.a. ceea ce permite companiei să integreze soluții complete și complexe, pentru retailul modern, inclusiv pentru staţiile de distribuţie carburanţi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite