Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

O noua editie Workshop Sessions

28 Martie 2014



25 de tineri pasionaţi de dezvoltare personală vor avea ocazia să îşi dezvolte propriul brand la o nouă ediţie Workshop Sessions, eveniment al organizaţiei Akcees, intre 10 şi 11 aprilie. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului http://akcees.com/workshop. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 4 aprilie, iar selecţia va fi efectuată de specialişti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate aplicanţilor marţi, 8 aprilie.


Sesiunea de training se va desfăşura pe parcursul a două zile şi va îmbina teoria cu practica prin exerciţii, studii de caz şi workshop-uri interactive. Astfel, tinerii vor învăţa cum să îşi descopere propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale şi vor lucra apoi la dezvoltarea unei strategii pentru comunicarea şi menţinerea propriei imagini.
Trainer în cadrul evenimentului este Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi Prove PR (prima agenţie de comunicare din România care oferă servicii specializate pentru startup-uri şi evenimente), cu o experienţă de peste 5 ani în comunicare şi branding. Irina face parte din generaţia Forbes 30 sub 30 (2009), a fost nominalizată în Top 100 Oameni şi Idei care Mişcă România (Foreign Policy, 2014) şi a apărut în materiale realizate de cele mai importante publicaţii din România.


Pe parcursul evenimentului, participanţii vor avea ocazia să cunoască poveştile de succes ale invitaţilor speciali, oameni cu experienţă relevantă în domeniu care ocupă poziţii cheie în industrie. Aceştia vor veni în faţa audienţei pentru a-şi împărtăşi propriile experienţe.
„În ziua de astăzi, brandul personal este un avantaj competitiv şi poate fi factorul care face diferenţa între succes şi eşec, atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. La Workshop Sessions fiecare dintre participanţi va avea o întâlnire cu el însuşi: tinerii îşi vor descoperi propriul brand şi vor învăţa care sunt paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru a-l dezvolta aşa cum îşi doresc. În plus, aceştia vor înţelege cum pot folosi tehnologiile web 2.0 pentru a-şi comunica propriul brand şi cum îşi pot menţine imaginea pe termen lung. La final, aceştia vor şti cum să se prezinte în faţa angajatorilor, clienţilor, partenerilor de afaceri, colegilor, pentru a-şi atinge rezultatele dorite!”, a declarat Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi trainer Workshop Sessions.


Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite