Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Mobile >> Stiri si comunicate

PSA Peugeot Citroën şi IBM lansează „Serviciile Conectate” pentru maşina viitorului

04 Aprilie 2014



Peugeot Citroën a anunţat planurile de a utiliza soluţiile IBM Big Data şi Analytics, precum si IBM MobileFirst pentru a lansa o nouă eră de vehicule conectate care furnizeaza servicii personalizate.
Adoptarea rapidă a dispozitivelor mobile redefineşte aşteptările clienţilor în toate domeniile vieţii, incluzând şi transportul. Necesitatea de a fi conectat constant transformă relaţia dintre proprietar şi producător dincolo de experienţa de condus. Pentru a răspunde nevoilor clienţilor aflate în schimbare este nevoie de servicii inovative conectate.
Provocarea pentru producătorii de automobile este integrarea de valoare generată de procesarea şi analizarea în timp real a datelor de la vehiculul conectat. Automobilele de astăzi furnizează milioane de puncte de informaţii valoroase, în timp ce dispozitivele mobile – precum telefoanele mobile – joacă un rol esenţial în viaţa oamenilor.
PSA Peugeot Citroën şi IBM colaborează pentru a integra şi analiza în timp real volumele mari de date de la maşini, telefoane mobile, semnale de trafic, semafoare şi alte surse pentru a furniza informaţii vehiculelor conectate. „Se preconizează că această inovaţie şi colaborare cu IBM va oferi servicii noi, esenţiale pentru conducatorii auto şi pasageri”, a declarat Brigitte Courtehoux, Director Cars & Connected Services Business Unit, PSA Peugeot Citroën.
Expertiza PSA Peugeot Citroën în industria auto, combinată cu soluţiile IBM Big Data & Analytics si IBM MobileFirst va permite producătorului francez să ofere o gamă largă de „servicii conectate” pentru clienţii săi, permiţându-le să utilizeze numeroase canale de acces, precum site-uri web, date de la automobile, servicii client sau aplicaţii mobile. De asemenea, vor fi capabili să acceseze alte surse de date ale vehiculului şi informaţii customer service, cum ar fi: o precizie mai bună privind prognoza meteo prin intermediul senzorilor de temperatură de la bord, al luminilor şi al stergătoarelor de parbriz de la autoturismele Peugeot Citroën .
Soluţiile dezvoltate de IBM şi PSA Peugeot Citroën vor aduce servicii personalizate în timp real conducatorii auto. Proiectul Connected Vehicle al PSA Peugeot Citroën va oferi aplicaţii importante pentru clienţii business-to-consumer, business-to-business şi pentru sistemele auto.
Suntem mândri să oferim tot ce este mai bun pentru a susţine PSA Peugeot Citroën în noua sa provocare”, a declarat Dirk Wollschläger, General Manager, Global Automotive Industry, IBM. „Această tehnologie aleasă de PSA Peugeot Citroën va permite companiei să personalizeze servicile pentru fiecare client şi pasager, conform cu aşteptările acestora şi cu condiţiile de trafic”.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite