Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

Teradata muta accentul pe Logical Datawarehouse

07 Aprilie 2014



Teradata a anuntat noi versiuni ale principalelor produse si o schimbare majora in abordarea arhitecturilor de tip BigData. Sub presiunea schimbarilor din economie: digitalizarea produselor si serviciilor, generalizarea mobilitatii, adoptarea in masa a social media etc, Teradata pune tot mai mult accent pe „dataformarea” organizatiilor si atingerea atingerea excelentei operationale si a eficientei prin utilizarea datelor. Astfel, Teradata propune adoptarea unui model de arhitectura unificata care sa integreze toate sistemele de business analytics si sa permita exploatarea reala a datelor. Pentru atingerea acestor obiective, compania a lansat Teradata Database 15, Teradata QueryGrid Teradata Active EDW 6750 precum si Teradata Geospatial.
Versiunea 15 a Teradata Database face trecerea de la depozitele de date traditionale la cele logice (Logical Datawareouses) care permit integrarea si gestiunea unor sisteme analytice multiple si a unor diverse tipuri de date si tehnologii. Teradata QueryGrid este o solutie care permite integrarea diverselor sisteme de tip analytics, inclusiv Hadoop, Oracle, SAS etc. Mai mult, produsul ruleaza JSON (Java Script Object Notation) si ofera suport pentru limbaje d eprogramare ca C++, Python, Ruby, Pearl etc. Disponibilitatea comerciala va incepe din trimestrul trei al anului 2014. Teradata Active EDW 6750 este un appliance de tip Enterprise DataWarehouse a carei noua versiune aduce de opt ori mai multa memorie per cabinet, de trei ori mai multa memorie falsh si 40% mai multa putere de procesare. Produsul se adreseaza proiectelor complexe cu sute de aplicații si mii de utilizatori concurenti si poate rula queries de pana la 61 Petabytes. Teradata Geospatial este o baza de date dezvoltata pentru solutiile care analizeaza informatii din teren, unde datele au formate si atribute specifice.

Teradata este una dintre cele mai importante companii din industria de business analytics. In 2013, compania a generat venituri de cca 2.692 miliarde USD, dintre care America reprezentand 61%. Veniturile provin in procent de 31% din segmentul serviciilor financiare, 19% din telecomunicatii, 19% din retail, 13% din productie si 8% din sanatate. Teradata nu are o reprezentanta in Romania, insa mai multe companii locale mari (din Retail si Servicii Bancare) se afla printre referinte.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite