Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Openmind, MusicMaster si Lifebox sunt castigatorii Innovation Labs 2.0

20 Mai 2014



Cea de a doua ediţie Innovation Labs s-a încheiat luni, 19 mai, la Demo Day. În cadrul evenimentului, echipele finaliste din Bucureşti şi Cluj au prezentat produsele dezvoltate pe parcursul celor trei luni ale programului şi au concurat pentru premiile oferite: cea mai bună afacere, cel mai bun produs şi cel mai bun pitch. Openmind, MusicMaster şi Lifebox au fost echipele desemnate câştigătoare la finalul programului.


Premiul pentru cel mai bun pitch a fost acordat MusicMaster, o aplicaţie mobilă care permite muzicienilor amatori să găsească uşor acordurile pentru melodiile pe care vor să le cânte, să le stocheze offline şi să le asculte oriunde, oricând.


Lifebox, aplicaţie mobila care ajută utilizatorii să creeze albume foto comune cu prietenii lor, a primit premiul pentru cel mai produs, în timp ce Openmind Retail Analytics, platformă care ajută retailerii să îşi optimizeze afacerea printr-o targetare mai eficientă a clienţilor, a câştigat premiul pentru cea mai bună afacere în cadrul Innovation Labs 2.0.


Organizat cu sprijinul Orange şi Microsoft YouthSpark, Innovation Labs 2.0 a debutat în luna martie cu două hackathoane în urma cărora cele mai bune echipe au fost selectate pentru a intra în programul de pre-accelerare. Au urmat 3 luni în care tinerii au lucrat la dezvoltarea ideilor de afaceri sub îndrumarea mentorilor şi profesioniştilor care le-au fost alături.
La Demo Day, echipele au avut ocazia să demonstreze progresul înregistrat în toată această perioadă şi să prezinte în faţa audienţei rezultatele obţinute de-a lungul programului. Evenimentul a fost moderat de Andrei Pitiş, antreprenor, investitor angel şi profesor asociat în cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti.
„Mă bucur să văd în sală antreprenori cunoscuţi, alături de profesionişti din firme de tehnologie, reprezentanţi ai mediului academic şi jurnalişti şi că putem să vorbim astăzi despre un ecosistem puternic în România. Ne-am propus să creăm prin Innovation Labs un loc unde greşeala şi eşecul sunt ridicate la rang de cinste, un loc unde tinerii îşi permite să încerce şi să înveţe ce înseamnă să fii antreprenor, iar faptul că sunteţi astăzi în număr atât de mare aici ne arată că am reuşit”, a spus Andrei Pitiş în deschiderea evenimentului.


20 de echipe din Bucureşti şi Cluj şi-au prezentat produsele la Demo Day şi au concurat pentru a obţine susţinerea publicului şi a juriului format din Julien Ducarroz (Chief Commercial Officer Orange Romania), Mirela Bosoi (Head of Brand & Communication Orange), Oana Viciu (Senior Marketing Manager Microsoft România), Cristian Udrescu (Business Advisor Trend Consult Group), Călin Fusu (CEO Neogen), Alexandru Lăpuşan (Fondator Zitec), Cristian Olăraşu (Fondator Early), Teodor Ceauşu (Country Manager IXIA), Raluca Georgescu (Co-organizator Gala Premiilor eCommerce), Vladimir Oane (Co-Fondator UberVU) şi Mălin Ştefănescu (investitor şi CEO EEU Software).


Innovation Labs 2.0 a fost organizat de TechLounge cu sprijinul Orange şi Microsoft YouthSpark şi al partenerilor IXIA, Intel, Mysis, Bitdefender, Universitatea Politehnica Bucureşti, Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS), Akcees, Spherik Accelerator şi ProvePR.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite