Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

Network One Distribution alege Sincron pentru automatizarea proceselor de HR

06 Iunie 2014



Aflata in plin proces de extindere atat pe piata locala, cat si pe piata regionala si urmarind consolidarea pozitiei de brand regional, Network One Distribution a ales sa implementeze Sincron pentru automatizarea proceselor de HR.


„In distributia IT, primul factor in directia succesului il reprezinta echipa. Cei peste 220 de angajati Network One Distribution contribuie din plin la scrierea unei povesti de succes. Credem cu tarie ca este primul si cel mai important element care contribuie la ascensiunea oricarei companii. Suntem de asemenea constienti ca fiecare dintre noi are un rol clar in business, dar credem ca doar impreuna putem sa facem diferenta. Iar in sprijinul unei constructii sanatoase si a managementului echipei am ales sa folosim Sincron”, a declarat Eugen Floarea, HR Director, Network One Distribution.


Pentru Network One Distribution, lipsa standardizarii la nivel de competente pentru fiecare rol in parte facea ca procesul de evaluare sa fie destul de anevoios si consumator de timp. Lipsa unei arhive de evaluari usor accesibile in dosarul de personal al angajatului facea extrem de dificila sau chiar imposibila sesizarea din timp a tendintelor in evolutia profesionala a oamenilor. Un alt proces dificil sau greoi il constituia centralizarea feedback-ului pentru pozitiile strategice (evaluarile de tip 180 sau 360). Centralizarea tuturor acestor informatii intr-o baza de date unica reprezenta o nevoie reala a companiei.


Solutia oferita de Sincron a constat in implementarea celor trei module: Managementul Organizatiei, Performance Management si Employee Portal. Fiecare dintre acestea are menirea sa rezolve in mod direct o serie de nevoi ale clientului, iar implementarea lor impreuna sa ajute la fluidizarea proceselor de HR in cadrul NOD.


„Colaborarea dintre Network One Distribution si Sincron s-a bazat pe un permanent dialog. Am inceput prin a analiza cu minutiozitate situatia si interactiunile dintre departamente, depozite si functiuni pentru a putea veni cu o solutie completa care sa se plieze perfect nevoilor NOD. A fost un proiect provocator si frumos care ca orice asemenea poiect a avut si el momente de calibrare si recalibrare, insa acum cand implementarea s-a finalizat suntem tare bucurosi sa constatam ca intr-adevar pentru clientul nostru au aparut o serie de beneficii clare”, spune Mihai Stanca, Managing Partner, SincronHR.


Dupa primele 2 sesiuni de evaluare, perioada in care oamenii s-au familiarizat cu sistemul, timpii pentru desfasurarea proceselor de evaluare au scazut semnificativ, cu peste 40%.
S-a redus semnificativ timpul de raportare a rezultatelor centralizate la nivel de organizatie, cu peste 50 de ore/sesiune de evaluare. Concomitent a crescut gradul de satisfactie al angajatilor fata de procesul de evaluare ca efect al transparentei procesului si a accesului angajatilor la rezultate prin intermediul modulului Employee Portal.


Automatizarea fluxurilor de documente administrative de HR (cereri de concediu, fluturasi de salariu) se traduc de asemenea in beneficii de timp importante atat pentru departamentul de HR cat si la nivelul celorlalte departamente cu ajutorul comunicarii interne sprijinite de modulul Employee Portal (circa 20 de ore/luna cumulat la nivel de organizatie).


80% dintre angajatii NOD utilizeaza portalul intern si realizeaza lunar un trafic de 3.000 de vizualizari pe paginile platformei, fiind tot timpul la curent cu toate proiectele companiei si alte informatii de interes care tin oamenii corect informati si implicati in acelasi timp.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite