Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

4PSA are o noua identitate vizuala

10 Iunie 2014



4PSA a anunțat lansarea unei noi identități vizuale care descrie cu mai multă acuratețe principiile companiei - performanță, scalabilitate, agilitate.


Această schimbare de identitate, prima din istoria 4PSA, este deja vizibilă pe toate canalele importante ale companiei, inclusiv pe site-ul web relansat cu această ocazie. Noul design vine cu un display optimizat și interactiv, oferind vizitatorilor o experiență dinamică. Portofoliul de produse și servicii prezintă acum mult mai multe beneficii pentru utilizatori, inclusiv descrieri de componente, funcționalități și detalii tehnice foarte utile.


„În cei peste 12 ani de când suntem pe piață, atât serviciile noastre, cât și noi ca echipă am trecut prin numeroase schimbări. Este prima dată însă când ne reînnoim identitatea vizuală, iar noul design nu este un simplu lifting. Acesta se reflectă atât în logo, cât și la nivel de web site, oferind partenerilor și clienților o perspectivă și mai clară asupra produselor și serviciilor noastre. Iar pentru cei care vor să afle mai multe despre Clouderii 4PSA sau doresc să ni se alăture, site-ul web are o secțiune complet nouă. Sperăm ca astfel vizitatorii să afle, de la prima interacțiune, cine suntem și ceea ce facem”, a declarat Elena Cârstoiu, COO 4PSA.


VoipNow, produsul cel mai important al companiei, este o platformă de comunicații în cloud dedicată furnizorilor de servicii și organizațiilor care au nevoie de soluții avansate de telefonie de tip business. La momentul lansării, în urmă cu 8 ani, VoipNow era prima platformă care oferea furnizorilor de servicii soluții hosted de VoIP, ulterior de Comunicații Unificate (UC), ca alternativă la telefonia tradițională. De atunci, VoipNow a evoluat rapid, integrând componenta de VoIP cu soluții moderne de telefonie: apeluri video, instant messaging, prezență, fax, mesagerie vocală, mobilitate și, mai ales, funcționalități complexe de tip call center. Prin automatizarea operațiunilor de instalare, configurare, facturare și plată, platforma eficientizează procesele și reduce considerabil costurile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite