Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Ymens are un nou director de vânzări

03 Iulie 2014



Ymens a anunțat numirea Alinei Georgescu în poziția de director de vânzări. Un prim pas strategic făcut odată cu numirea Alinei Georgescu în noua poziție este lansarea unei noi soluții în platforma cloud, respectiv Ymens ECM, soluție de tip enterprise content management.
Alina Georgescu are o experiență vastă, de peste 10 ani în domeniul IT, deținând anterior poziții cheie de management în companii importante din industrie. În ultimii ani, Alina Georgescu a coordonat activități ample de business development și vânzări din poziții precum Business Development Executive al Global Business Services sau Country Manager for Business Partner Organisation și Mid Market în cadrul IBM România și Moldova.
Noul Director de Vânzări este responsabil de dezvoltarea strategiei comerciale a companiei, cu rol esențial în consolidarea poziției Ymens de lider local pe piața de cloud din România. Din această poziție, Alina Georgescu va coordona extinderea companiei în segmentul clienților mari și dezvoltarea portofoliului de produse dedicate acestora. Un alt obiectiv îl va reprezenta creșterea pe termen lung a parteneriatelor strategice stabilite între Ymens și nume cunoscute din industria IT, precum Microsoft, IBM și ELO Digital Office, dar și identificarea de noi parteneri, în scopul consolidării celei mai bune oferte de soluții de business în cloud din piață.
Odată cu anunțul noului Director de Vânzări, Ymens comunică și o nouă aplicație în platformă: Ymens ECM (Enterprise Content Management), bazată pe soluția ELOenterprise. Ca urmare a expertizei deținute, Ymens a aplicat modelul de livrare în cloud și pentru produsele ELO, disponibile până în acest moment doar on-premise. Noua soluție permite gestionarea documentelor și informațiilor din companie, indiferent de formatul în care sunt stocate, pe tot parcursul ciclului de viaţă.
Ne propunem să răspundem cu cele mai performante soluții la cerințele clienților noștri. Am luat decizia introducerii aplicației Ymens ECM în portofoliu întrucât credem că reprezintă o soluție cu beneficii viabile în zona de management a documentelor pentru numeroase segmente de clienți, de la cei mici până la companiile mari. Ymens ECM este în sine o aplicaţie care porneşte de la nevoile clientului și oferă o vizibilitate completă asupra documentelor și informațiilor din companie. Iar beneficiile obţinute în urma folosirii soluţiei pot fi observate încă din prima zi. Ne așteptăm să oferim noua soluție atât în proiecte punctuale, dar și ca parte componentă din proiecte mai complexe, având în vedere că este, la bază, o soluție dedicată segmentului enterprise”, a explicat Alina Georgescu, director de vânzări Ymens.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite