Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Parteneriat strategic IBM-Apple în domeniul soluţiilor mobile

01 August 2014



Apple a anunţat recent încheierea unui parteneriat strategic cu IBM în domeniul soluţiilor mobile destinate mediului enterprise. În cadrul parteneriatului, specialiştii IBM în domeniul business vor lucra împreună cu experţii Apple pe zona software şi hardware de device-uri mobile, un prim obiectiv fiind crearea unei „noi clase“ de soluţii enterprise care vor rula ca aplicaţii native iOS. O a doua ţintă comună nominalizată o reprezintă dezvoltarea portofoliului de servicii Cloud furnizat de către IBM, care va fi optimizat pentru sistemul de operare Apple, incluzând soluţii de securitate, analiză şi sisteme de tipul Mobile Device Management. La rândul său, Apple va crea un nou serviciu de tip AppleCare, special conceput să răspundă cerinţelor companiilor. Parteneriatul mai prevede că IBM va putea vinde iPad-uri şi iPhone-uri cu soluţii specifice de industrie preinstalate clienţilor din întreaga lume.
Potrivit analiştilor, partneriatul cu IBM îi va permite companiei create de Steve Jobs să câştige o cotă importantă de piaţă în zona enterprise. Cu ocazia anunţării parteneriatului, CEO-ul Apple, Tim Cook, a afirmat că smartphone-urile iPhone şi tabletele iPad sunt deja utilizate în mediul business în scopuri profesionale de către 98% din companiile aflate în topul Fortune 500 şi 92% din organizaţiile prezente în clasamentul Global 500. Apple a început să trateze cu atenţie zona enterprise încă de acum câţiva ani, iar conform unui studiu realizat de Dimensional Research şi dat publicităţii la începutul lunii iunie a.c. nouă din zece companii americane suportă deja oficial produsele Apple (iPhone - 91%, iPad - 89%, calculatoare Mac - 60%). Studiul a mai relevat că în aproximativ 60% din aceste companii sunt utilizate în scopuri business mai mult de 100 de device-uri Apple, în 20% din cazuri este vorba de peste 1.000, iar în 6% din cazuri - de peste 5.000 de dispozitive.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite