Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Samsung actualizeaza Smart Catalog App

05 August 2014



Samsung Electronics Co. Ltd. a creat o pagina LinkedIn si a actualizat platforma „Smart Catalog App” pentru a imbunatati comunicarea cu utilizatorii B2B si partenerii din retail, aliniindu-se tendintelor pietei de extindere a dispozitivelor mobile.


Samsung Electronics intentioneaza sa-si creasca notorietatea in piata imprimantelor pentru segmentul B2B la nivel mondial, prin furnizarea de content despre cele mai noi tendinte IT, inovatiile Samsung in domeniu si tehnologiile sale unice.


LinkedIn, o platforma social media specializata in schimbul de informatii business si dezvoltarea interactiunii, castiga tot mai multa atentie din partea internautilor. Avand ca public tinta lideri de opinie, Samsung Printing Solutions intentioneaza sa creasca notorietatea brand-ului cu ajutorul celor mai noi tendinte in industria IT si informatii despre produsele de imprimare, cu ajutorul paginii LinkedIn.


Pentru a creste increderea utilizatorilor sai, Samsung intentioneaza nu doar sa ofere raspunsuri rapide la solicitarile online, ci si sa livreze continut interesant despre produse si servicii, construite astfel incat sa se potriveasca diferitelor nevoi ale mediului de afaceri, inclusiv pentru companiile din domeniile educatiei, finantelor si sanatatii.


De asemenea, Samsung Electronics a actualizat catalogul „Smart Catalog App” la versiunea 2.0, aplicatia initial lansata in 2013 pentru partenerii din retail. Prin „Smart Catalog”, utilizatorii pot verifica informatii despre cele mai noi produse si servicii Samsung Printing, precum si cele mai noi tendinte ale oricarui tip de dispozitiv mobil, inclusiv tablete si smartphone. Aplicatia a devenit foarte populara, ajungand la 10.000 de utilizatori in primul an de la lansare.


Comparativ cu alte site-uri si brosuri, cele mai mari avantaje ale platformei Smart Catalog sunt disponibilitatea informatiei in timp real si lipsa costurilor de tiparire. Impartasirea celor mai noi informatii se facea foarte greu prin intermediul brosurilor tiparite. Odata cu cresterea utilizarii dispozitivelor mobile, a devenit mult mai usor pentru oricine sa verifice cele mai noi informatii online, lucru ce a crescut competitivitatea agentilor de vanzari.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite