Technology >> Printing&Imaging >> Stiri si comunicate
Xerox Romania simplifica procesele legate de gestionarea documentelor la Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane

Xerox Romania a implementat la Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane un sistem pilot de management al imprimarii, copierii si scanarii documentelor.
Institutia isi dorea sa eficientizeze procesele de lucru cu documentele, sa scada costurile, sa creasca nivelul de securitate si sa simplifice procesul de mentenanta si suport al echipamentelor. Pentru a atinge aceste obiective, organizatia a apelat la atragerea de fonduri europene prin promovarea de proiecte eligibile. In anul 2013, in urma licitatiei, a fost semnat contractul de atribuire cu unul dintre partenerii din reteaua Xerox Romania.
Ca orice mare organizatie, institutia gestiona o flota considerabila de echipamente de printare, copiere, scanare, fax provenita de la diversi vendori si cu diferite cerinte de service. Instituția isi dorea sa simplifice procesul de aprovizionare a stocurilor de consumabile si sa aiba un control riguros al modului de utilizare a acestora.
„Implementand solutiile inovatoare Xerox pentru printarea, copierea, scanarea documentelor reusim sa ajutam institutiile sa gestioneze mai bine resursele. Solutiile Xerox sunt dezvoltate pentru a veni in sprijinul organizatiilor de orice dimensiune prin utilizarea de platforme tehnice de ultima generatie si pastrarea permanenta a contactului cu clientii, fapt care asigura o rentabilitate rapida a investitiilor realizate”, spune Marius Stupu, Strategic Accounts Manager Xerox Romania.
Prin intermediul colaborarii cu Xerox, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane detine acum o platforma IT moderna de management al echipamentelor de printare, copiere și scanare a documentelor, care i-au permis atingerea urmatoarelor obiective concrete:
- controlul riguros al trasabilitatii documentelor si optimizarea proceselor legate de gestionarea documentelor;
- imbunatatirea securitatii informatiilor, eliminandu-se utilizarea neadecvata si implicit posibilele vulnerabilitati, prin controlul accesului la echipamente si monitorizarea dispozitivelor in cadrul platformei software;
- implementarea unei infrastructuri eficiente pentru fluxurile de lucru automate si documente digitizate. Prin utilizarea instrumentelor de colaborare integrate cu solutia de printare, scanare, copiere si fax a fost redus timpul necesar distribuirii informatiilor intre angajati;
„Utilizarea echipamentelor Xerox a dus la eficientizarea vizibila a activitatii, la un control mai bun asupra datelor, oferindu-ne in orice moment transparenta si securitatea informatiilor, elemente esentiale in dezvoltarea unei institutii cu adevarat performate. Pe parcursul implementarii, echipa furnizorului a lucrat in stransa cooperare cu specialistii IT din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera Romane, confruntandu-se de multe ori cu noi provocari tehnologice pentru ca solutia instalata si configurata sa fie adaptata specificului, exigentelor tehnice si constrangerilor de securitate ale institutiei”, spune Ing. Daniel Minca, Sef Serviciu Tehnologia Informatiei, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane.
Organizatia a imbunatatit si raportul angajat – echipament, o masura importanta in eficientizarea costurilor, prin utilizarea unui echipament de catre mai multi angajati, fiind posibila listarea/scanarea/copierea de „oriunde” din retea, de catre „orice” angajat cu drept de utilizare. De asemenea, a eficientizat modul de gestionare a resurselor necesare (energie, hartie, toner, piese de schimb) prin auditarea consumurilor si previzionarea resurselor, beneficiind totodata de suport tehnic la inalte standarde oferit de personalul IT al companiei.

Tags: Xerox Romania, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane, sistem pilot de management al imprimarii, copierii si scanarii documentelor
Parerea ta conteaza:

