Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Domeniu >> Categorie >> Tip Continut

Ericsson si Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad romanii intre tehnologie si un viitor mai bun

05 Septembrie 2014



Ritmul in care apar noile tehnologii a crescut exponential in ultimii ani, iar telefoanele si dispozitivele inteligente s-au transformat din capricii in elemente indispensabile vietii de zi cu zi. Care este, insa, impactul lor real asupra modului in care traim? Poate tehnologia cu adevarat sa ne imbunatateasca viata de zi cu zi, la nivel personal, public si economic?


Ericsson Romania si agentia de cercetare Cult Market Research au lansat studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectata”, un studiu care isi propune sa evidentieze parerile romanilor despre impactul tehnologiei asupra educatiei, transportului in comun, institutiilor administrative de stat, utilitatilor sau sistemului de sanatate, dar si a vietii la oras. Studiul se desfasoara la nivel national in perioada 01 septembrie-21 septembrie, iar chestionarul poate fi accesat pe www.networkedsociety.ro.


Ericsson estimeaza ca, pana in 2019, vor exista 9,3 miliarde de abonamente la telefonie mobila si peste 8 miliarde la de conexiuni la internet mobil. Mai mult decat atat, pana in 2020, peste 50 de miliarde de dispozitive de toate felurile, de la telefoane si laptopuri la frigidere si televizoare inteligente vor fi conectate la Internet. Aceasta este primul pas catre o „Societate Permanent Conectata”, in care orice lucru care poate beneficia de pe urma unei conexiuni va avea una. Astfel, tema studiului este strans legata de viziunea Ericsson asupra unei lumi in care utilizatorii vor fi din ce in ce mai conectati, de la birou, de acasa sau in miscare, in timpul liber.
Participantii la studiu vor ramane anonimi (datele furnizate sunt strict confidentiale), iar informatiile colectate vor fi folosite exclusiv in contextul acestei cercetari.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite