Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Xerox si Microsoft ofera clientilor 1TB capacitate de stocare in cloud

05 Septembrie 2014



Xerox si Microsoft au semnat, in premiera, un parteneriat la nivel local, prin care clientii celor doua companii beneficiaza de solutii de imprimare si scanare din si in cloud, la care se adauga spatiu de stocare in cloud, prin intermediul serviciului OneDrive for Business.


In perioada 1-30 septembrie 2014, clientii care achizitionează orice multifunctional A3 monocrom & color (din seria WorkCentre 72XX, WorkCentre 78XX, ColorQube 9300, WorkCentre 58XX) cu platfoma ConnectKey incorporata, vor avea la dispozitie 1 TB capacitate de stocare in cloud prin OneDrive for Business.


„Clientii nostri au acum posibilitatea de conectare securizata si mai usoara in cloud datorita platformei ConnectKey, dar si cea mai mare capacitate de stocare oferita de un furnizor, prin serviciul OneDrive for Business. Parteneriatul cu Microsoft este prima initiativa de acest gen de pe piata din Romania si este rezultatul dorintei noastre comune de a raspunde cerintelor din ce in ce mai specifice ale companiilor privind rapiditatea, securitatea si accesul facil la fisiere al angajatilor”, afirma Bogdan Cobuz, Enterprise Business Product Marketing Manager, Xerox Romania.


„OneDrive for Business este o solutie simpla si intuitiva de sincronizare si stocare pentru angajati si, totodata, un serviciu de incredere, ce ofera instrumente administrative, management de documente la nivel enterprise, totul in conditii de securitate si privacy sporite, garantate prin Service Level Agreement Office 365”, a spus Marius Danescu, Product Manager Office 365, Microsoft Romania.
OneDrive for Business este un serviciu dedicat companiilor in vederea stocarii si organizarii documentelor, facilitand accesul la documente oriunde si oricand. Serviciul este disponibil in toate planurile Office 365 sau ca plan individual.
Printre principalele functii ale OneDrive for Business se numara:
1 TB de stocare online; partajarea fisierelor cu utilizatorii din interiorul sau exteriorul companiei, in conditii de securitate sporita; sincronizarea fisierelor offline pentru a putea fi accesate si fara conexiune la Internet; back-up automat si reduntanta geografica, in cele mai stricte conditii de securitate logica si fizica; posibilitatea de a lucra simultan pe diverse documente folosind Office Online direct din browser sau in varianta traditionala, cu aplicatiile Office pentru desktop.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite