Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

Adecco ajuta tinerii prin intermediul Field Marketing

09 Septembrie 2014



Pornind de la nevoia de a crea o punte solida intre companii si studenti, de a creste astfel piata muncii si de a ajuta la stabilizarea economiei, Adecco a decis sa se implice proactiv prin intermediul serviciului de Field Marketing. Noul business unit Adecco ofera la inceput de an universitar un numar relevant de joburi pentru tinerii care doresc sa capate experienta in serviciile de marketing direct cum ar fi promovare si vanzare de produse, mercantizare, colectare de date si auditare in mediul de retail.


„Companiile isi doresc angajati motivati, cu experienta si aptitudini, iar tinerii oportunitati de promovare, salariu bun, un mediu de lucru prietenos si posibilitatea de a-si construi cariere. In teorie totul e simplu, insa in realitate lucrurile nu sunt atat de usor de dobandit, motiv pentru care ne adresam in mod direct tinerilor ce vor sa paseasca cu dreptul in cariera. Nu in ultimul rand, le propun si ii invit direct sa acceseze practica-ta.ro, platforma ce faciliteaza accesarea oportunitatilor de angajare. Tot ce trebuie e ca tinerii sa se informeze si sa apeleze la recrutori profesionisti pentru a-i indruma in cariera”, declara Cristian Pantir, Marketing Manager Adecco Romania.


Contributia Adecco Field Marketing in integrarea tinerilor pe piata muncii este deosebit de importanta, intrucat ofera acestora oportunitatea de a-si fixa in mod practic cunostintele de marketing si comunicare invatate la scoala. De exemplu, implicarea intr-o campanie de field marketing ii poate invata cum sa obtina si sa analizeze date semnificative, folosind o varietate de metode de cercetare si analiza, ori ii poate invata felul in care un brand/produs/serviciu comunica pe un anumit canal de comunicare cu segmentul de consumatori in cauza.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite