Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Ce arata auditul de imagine si comunicare al companiei Veracomp?

25 Septembrie 2014



Veracomp a finalizat un audit de imagine si comunicare cu scopul de a intelege plusurile si minusurile companiei in relatiei cu partenerii si clientii si de a ajusta strategia de comunicare in functie de aceste rezultate. Un capitol important al auditului s-a axat pe identificarea valorilor cheie, a atributelor corporatiste pe care companii cu profil de integratori de solutii IT le apreciaza in general in relatie cu distribuitorii cu care colaboreaza si, in particular, in relatie cu Veracomp.
"Pentru Veracomp, acest audit a insemnat o analiza obiectiva a companiei, realizata de o entitate terta, asupra modului in care este perceputa compania de catre partenerii cu care colaboram, o radiografie completa, cu bune si mai putin bune, care sa ne permita elaborarea unei strategii de comunicare, dar si a unui plan de dezvoltare generala, care sa coreleze obiectivele companiei cu asteparile si necesitatile partenerilor nostri,” declara Catalin Matei, CEO, Veracomp.

In seria valorilor apreciate in relatie cu Veracomp de catre companiile de IT intervievate in cadrul auditului, cel mai mare scor a fost inregistrat de valoarea corporatista de incredere.
Veracomp exista si se dezvolta exclusiv prin si datorita partenerilor sai. De aceea, intern am cultivat valoarea de incredere, pe care - se pare - am reusit sa o transferam cu succes catre partenerii nostri. Desigur, in relatie cu un distribuitor, conceptul de incredere este constituit dintr-un cumul de factori: de la respectarea termenelor de livrare, stabilitatea financiara, pana la respectarea in detaliu a fiecarei afirmatii asumate in relatie cu un proiect sau chiar referitor la caracteristicele tehnice ale solutiilor. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure, reamintandu-ne ca adevaratele valori umane se pastreaza si in contextul de business, indiferent de evolutiile si miscarile unei piete atat de dinamice cum este piata IT,” afirma Catalin Matei, CEO, Veracomp.

Cu un scor important, dar inferior valorii de incredere, au fost identificate urmatoarele valori: capacitatea distribuitorului de a asigura o comunicare de calitate cu partenerii sai, promptitudinea in ceea ce priveste raspunsurile la cereri de pret, solicitari informatii, livrare etc, si nivelul bun de pregatire al angajatilor in ceea ce priveste solutiile si serviciile din portofoliu. Cu un scor redus, rezultand ca nereprezentative pentru companie, au fost identificate valori precum dinamismul si inovatia.
Metodologia utilizata in cadrul proiectului de audit s-a bazat exclusiv pe cercetari calitative. In ceea ce priveste analiza comunicarii, aceasta s-a realizat prin interviuri directe, structurate, pe baza unui chestionar care a cuprins intrebari deschise, dar si inchise (cu scalare Likert). In cadrul auditului au fost interviate 40 de persoane, cu profil de management si executiv, majoritatea fiind reprezentanti ai unor companii cu profil de integrator de solutii IT.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite