Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Beia Consult International participa la conferintele AAL Forum si WATER 2014

02 Octombrie 2014



Beia Consult International anunta participarea la conferinta Ambient Assisted Living (AAL) Forum si la a doua editie a conferintei internationale „Water resources and wetlands 2014”.


In cadrul conferintei internationale „Water Resources and Wetlands 2014”, compania va prezenta aplicatia de hidrometrie pusa in functiune la Administratia Nationala „Apele Romane” (ANAR) pentru un sistem automat de telemonitorizare continua a nivelului si temperaturii apei pe Dunare si cateva rauri afluente.


De asemenea, BEIA a prezentat aplicatia pentru telemonitorizarea amenajarilor hidroenergetice, firma reusind in 2011 sa dezvolte echipamentul Adcon Telemetry pentru a realiza captarea secundara Topolog a unui sistem de telemonitorizare, cu sprijin substantial din partea colegilor din conducerea Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges si cea a Uzinei de Exploatare Hidrocentrale Vidraru.


Recent, compania a lansat site-ul www.beia-telemetrie.ro, pentru prezentarea si promovarea aplicatiilor de top pentru telemetrie si telemonitorizare. Echipamentele partenerilor Adcon Telemetry si OTT sunt utilizate in hidrometrie, protectia plantelor, comanda sistemelor de irigatii, meteorologie, masurarea calitatii apei si aerului, gestionarea sistemelor de alimentare cu apa, masurarea potentialului de energie regenerabila etc.


Beia Consult International anunta si participarea la conferinta „Ambient Assisted Living” (AAL). Obiectivul AAL este de a spori calitatea vietii persoanelor in varsta si de a consolida baza industriala in Europa, prin utilizarea tehnologiei informatiei si comunicatiilor (TIC).

In domeniul comunicatiilor unificate, BEIA a lansat un nou produs denumit „Centru de comunicatii”, care asigura managementul integrat al comunicatiilor si solutiilor IT, precum: telefonie clasica, telefonie IP, teleconferinta, videoconferinta, fax, e-mail, voice mail, video mail, SMS, mesagerie instant (chat), IVR (Interactive Voice Response) cu sintetizatorul vocal de tip „text-to-speech” in limba romana cu o aplicatie de gestionare a clientilor de tip CRM (Customer Relationship Management), precum si integrarea unei aplicatii de recunoastere vocala de tip „speech-to-text”. Produsul este destinat crearii de noi locuri de munca si poate fi utilizat inclusiv in cadrul centrelor de servicii destinate persoanelor cu dizabilitati, fiind o dovada de responsabilitate sociala .



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite