Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

MasterCard anunta Mobile Top App Index

02 Octombrie 2014



La World Retail Congress, MasterCard a anuntat startul unui clasament pan-european unic, denumit MasterCard Mobile Top App Index, care va realiza o harta a tuturor aplicatiilor mobile de cumparaturi, disponibile in Europa. Clasamentul isi propune sa descopere cele mai bune aplicatii mobile de cumparaturi de pe diferite piete europene si sa arate cum adopta consumatorii aceste tehnologii mobile. Cele mai bune aplicatii mobile de cumparaturi din Europa, din cadrul a 20 de categorii diferite, vor fi anuntate la Mobile World Congress, in martie, 2015.


„Cum inovatia merge mana in mana cu cresterea cererii de consum, capacitatea noastra de a face cumparaturi cu un dispozitiv mobil nu a fost niciodata mai mare si mai simpla. MasterCard este o companie de tehnologie care conecteaza bancile, comerciantii si consumatorii, iar clasamentul nostru Mobile Top App va evidentia soutiile cele mai bune de pe scena aplicatiilor mobile de cumparaturi, in beneficiul consumatorilor si al comerciantilor europeni”, a afirmat Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe.


Clasamentul va evalua toate aplicatiile mobile din 36 de piete europene. O echipa dedicata de experti din cadrul MasterCard, in stransa colaborare cu Dr. Carsten Sørensen, profesor asociat (lector) in Inovatii Digitale la scoala de stiinte Economice si Politice din Londra, va evalua aplicatiile.


Inainte de lansarea MasterCard Mobile Top App Index, a fost realizat un studiu cu scopul de a afla opinia consumatorilor despre modul in care folosesc in prezent aplicatiile mobile pentru cumparaturi.


Mai mult de jumatate dintre europenii care utilizeaza un smartphone au deja aplicatii de cumparaturi descarcate pe telefoane, 56% dintre acestia folosindu-le in mod regulat. 38% dintre utilizatorii europeni de smartphone spun ca intentioneaza sa utilizeze aplicatii mobile pentru a face cumparaturi, in urmatoarele 12 luni.
Cele mai populare aplicatii de cumparaturi sunt acelea care permit reincarcarea cartelelor telefonice si ajuta utilizatorii sa selecteze si sa achizitioneze diferite continuturi media. Cumpararea obiectelor de imbracaminte si a cosmeticelor sau a biletelor pentru activitati de divertisment devine, de asemenea, populara. Aproximativ 30% dintre utilizatorii obisnuiti de aplicatii spun ca au folosit aceste caracteristici.


In timp ce siguranta ramane principala neliniste a cumparatorilor de pe dispozitive mobile, studiul a relevant, de asemenea, ca in situatia in care consumatorii ar crede ca realizarea cumparaturilor prin aplicatii i-ar ajuta sa economiseasca bani sau sa evite neplaceri, 60% dintre acestia ar face bucurosi cumparaturi prin aplicatii mobile mai des.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite