Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

IDC: Lenovo, lider global pe piata PC-urilor

14 Octombrie 2014



Lenovo este lider global pe piata PC-urilor pentru al saselea trimestru consecutiv, conform ultimelor cifre anuntate de catre IDC, de aceasta data cu o cota de piata record de 20%.
Evolutia are loc pe fondul unei relative stabilizari a industriei globale a PC-urilor, care a inregistrat o scadere de numai -1.7%, semnificativ mai mica decat previziunile anterioare ale IDC care anticipau o reducere de -4.1%.


Rapoartele IDC referitoare la livrarile facute in trimestrul trei al anului 2014 arata ca Lenovo a atins o cota de piata globala de 20%, in crestere fata de nivelul de 19.4% din Q2. Compania a crescut cu 11.2% fata de anul anterior si s-a distantat de jucatorul numarul doi de pe piata, de la 0.2 la 1.2 puncte procentuale. Aceasta performanta s-a realizat printr-o crestere a livrarilor cu 15.7 milioane in trimestrul trei.
„Atingerea unei cote de piata globale de 20% este un reper extraordinar pentru Lenovo: am ajuns la acest punct mai repede decat ne-am asteptat,” a declarat Yang Yuanqing, presedinte si CEO, Lenovo.
„In timp ce alte companii au cautat un plan care sa functioneze, noi l-am indeplinit pe al nostru iar rezultatele vorbesc de la sine. Nu numai ca am atins un nou record si ne-am consolidat pozitia de lider in PC-uri pentru al saselea trimestru consecutiv, dar ne-am si diversificat business-ul in acelasi timp. Suntem numarul doi pe o piata in crestere a tabletelor si PC-urilor si numarul trei in vanzarile globale de tablete si servere. Iar in curand vom fi numarul 3 in vanzarile globale de telefoane inteligente. In timp ce veniturile companiei s-au apropiat de 50 miliarde USD, Lenovo a ramas constanta si agila.


Avem incredere ca vom continua sa crestem pentru ca suntem concentrati si vom continua sa beneficiem de tendinta de consolidare din industrie, pentru a sutine evolutia noastra in sectorul PC-urilor. Intre timp ne urmarim strategia care, odata cu recenta finalizare a tranzactiei System X si viitoarea semnare a preluarii Motorola Mobility, ne va furniza trei motoare de crestere - PC, Mobile si Enterprise. Iar cu ajutorul unui echilibru potrivit intre inovare si eficienta vom lansa si mai multe produse noi. Chiar in aceasta saptamana prezentam noi inovatii care vor intari familia YOGA si vor incanta clientii cu noi produse creative si stilate.


Pentru a ne mentine ritmul trebuie sa gasim in permanenta noi motoare de crestere si noi modalitati de a evolua. PC-urile au fost primul motor care a propulsat Lenovo in pozitia de lider global si raman business-ul nostru principal. Acum, cu ecosistemele mobil si enerprise in portofoliu, ne prefatim sa lansam etapa a doua de crestere pentru Lenovo.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite