Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Audiență record pentru Print&Sign 2014

16 Octombrie 2014



Print&Sign 2014, eveniment organizat de Euroexpo Trade și susținut de către Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) și de Asociația Tipografilor "Transilvania" (ATT), a fost, potrivit organizatorilor, una dintre cele mai mari ediții ale târgului din ultimii ani, cel puțin din punct de vedere al numărului de vizitatori.



Recordul de audiență (estimate la 4.500 persoane) a fost confirmat și de expozanți, care au semnalat nu doar număr ci și nivelul de specializare al vizitatorilor. Fenomenul s-a datorat în bună măsură adresării unor noi categorii de public țintă din domeniul advertising-ului, marketing-ului, arhitecturii, design-ului vestimentar, care s-au alăturat "clienților" tradiționali reprezentați de tipografii, agenții de publicitate, producători de ambalaje și etichete etc.



Demonstrații live și reuniuni de specialiști

Expoziția este dedicată industriei de tipar (structurată pe patru secțiuni distincte: digital, offset, flexo&packaging și signalistică) și a găzduit nu doar standurile celor 135 de expozanți ci și demonstrații susținute de specialiștii brand-urilor reprezentate. De exemplu, standul companiei Group Transilvae - în care au fost prezentate echipamente HP, Canon, Fotoba etc. - a găzduit și demonstrațiile susținute de către Hilde Van Eetvelde și Esko Application Specialist pe tema ArtiosCAD (aplicație pentru crearea de ambalaje) și Esko iCut (suită de software de pre-producție dedicată echipamentelor de imprimare de format mare).



Standul companiei Dacora a găzduit o demonstrație live făcută cu o imprimantă Epson dedicată antreprenorilor din domeniul vestimentar, modelul SureColor SC-F2000, care printează direct pe îmbrăcăminte („direct-to-garment”). Conform reprezentanților Epson prezenți la eveniment, dar și designerului Alina Zara, care și-a lansat propria linie vestimentară cu ajutorul echipamentului, noua imprimantă permite utilizatorilor să demareze o afacere în domeniul vestimentar cu minimum de cheltuieli (un tricou poate fi imprimat în 27 de secunde).

În afara acestui tip de eveniment, ediția din acest an a mai inclus și Forumul Print & Pack, care a reunit designeri de ambalaj, producători de etichete și specialiști in comunicarea la raft.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite