Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> Project Management >> Stiri si comunicate

BusinessMark a organizat conferința “Social Media Business Forum”

29 Octombrie 2014



Este foarte important să cunoaștem consumatorul, iar Social Media este în acest sens un must



BusinessMark
a organizat conferința “Social Media Business Forum”, marţi, 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din București. Evenimentul a fost dedicat specialiștilor în social media, comunicare & marketing şi a reprezentat un mediu profesionist de discuții asupra modului în care marketingul prin rețelele de socializare ne poate ajuta în dezvoltarea de business.

Vorbitorii primei sesiuni au fost: Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România, Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România, Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania, Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada şi Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania.

“Carrefour România este a doua companie de retail din România în funcţie de numărul de fani pe Facebook. Aceştia sunt în primul rând vânătorii de promoţii, apoi urmează: fanii contextuali, clienţii nemulţumiţi, clienţii mulţumiţi, vânătorii de job-uri şi fanii nerăbdători”, a afirmat Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România.

Potrivit acesteia, compania primeşte în medie, zilnic, 10 sesizări/sugestii prin intermediul Facebook. Timpul lor de rezolvare este în medie de două ore. Sesizările nu sunt lăsate nerezolvate.

“Enel Sharing este o platformă integrată de social media care conține 4 conturi oficiale ale companiei Enel România pe 4 rețele diferite: Facebook, YouTube, Twitter şi Flickr. Înainte de integrarea, sau chiar asumarea unor conturi de Social Media, este recomandată stabilirea unei strategii de gestionare a reclamațiilor clienţilor pentru că acestea vor apărea inevitabil”, a declarat Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România.

Ca etape pentru stabilirea prezenței în Social Media (SM) a companiilor de energie, reprezentantul Enel România a recomandat: Focus pe promovarea activităților de CSR, Activitate redusă de Social Care, Creșterea engagement-ului cu clienţii şi Transformarea conturilor de SM în instrumente de comunicare funcționale.

”Este foarte important să cunoaștem consumatorul. Am trecut cu toții de la classic marketing la varianta modernă iar în centru este consumatorul. Digitalul joacă un rol major. În zona cosmetic & beauty procentul celor care caută online înainte de a cumpăra este de 70%. Asta înseamnă că Social Media este un must”, a declarat Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania.

Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada, a recomandat atragerea fanilor pe portalul propriu. “Recomandăm companiilor să îşi atragă fanii de pe reţelele de socializare pe portalul propriu. Ce se întâmplă dacă de mâine nu vom mai avea acces la bazele de date cu persoanele care ne-au apreciat pe Facebook, de exemplu?”, a explicat acesta.

Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania, recomandă abordarea Social Media ca parte a Ecosistemului de Marketing. “Social Media este un efort care are cele mai bune efecte pe termen lung.
Este indicat să asculţi comunitatea, este cel mai simplu mod de a afla ce îşi doresc membrii săi”, a declarat Radu Acsinia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite