Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Frisbo a rulat comenzi in valoare de 500.000 de euro

01 Noiembrie 2014



Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, activa pe piata din februarie 2014, a rulat in primele sase luni de activitate comenzi online de peste 500.000 de euro si a ajuns la un portofoliu de circa 10 clienti, predominant din zona de fashion si cosmetice. Compania estimeaza sa atraga, pana la finalul anului, un total de 12 clienti, atat din tara precum si din strainatate, vizand in special retailerii interesati sa vanda pe piata din Romania.


Frisbo estimeaza un rulaj total de 1 milion de euro pentru clientii din portofoliu, pana la finalul anului.
Compania gestioneaza, deja, procesele operationale si logistice a 10 business-uri din tara, localizate in orase precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Zalau, Sibiu si Oradea, dar si din afara, din tari precum Germania si Republica Moldova, care urmeaza sa vanda online in Romania.


„Modul in care am inceput sa crestem si sa fim perceputi de comercianti ne confirma faptul ca e-fulfillmentul este un serviciu necesar in online-ul romanesc, mai ales daca ne raportam la startup-uri si la retailerii straini care vor sa vanda in Romania si, din motive evidente, prefera sa o faca online”, declara Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.


Potrivit acestuia, in prezent, depozitul Frisbo din Brasov, cu o capacitate integrala de 1.400 de metri patrati, este ocupat in proportie de 20% si pregateste pentru livrare o medie de cateva sute de comenzi pe zi. Serviciul de e-fulfillment a livrat, in total, de la momentul lansarii, mai bine de 100.000 de produse cumparate online.


„Clientii sunt tot mai deschisi la ideea de e-fulfillment, un serviciu care le usureaza extraordinar activitatea de zi cu zi, permitandu-le, contra unui cost fix, simplu de urmarit, sa se concentreze exclusiv pe cresterea magazinului, in termeni de pozitionare, marketing si produse comercializate. Un alt avantaj extrem de important al externalizarii prin e-fulfillment este reducerea semnificativa a costulurilor oprationale, care, automat scad cu pana la 50%”, adauga CEO-ul Frisbo.


Beneficiul utilizarii unui serviciu de e-fulfillment este transformarea costurilor operationale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea marfii, facturarea, impachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului intr-un cost direct, legat de numarul de comenzi realizate si de cantitatea de marfa aflata in stoc.


Efectele transformarii costului logistic in unul fix, predictibil, se vad si la nivelul pretului de vanzare al produsului. Conform specialistilor Frisbo, un control amanuntit al costurilor operationale este esential pentru competitivitatea comerciantilor online, acestea riscand sa ajunga si pana la 15% din pretul final al produselor comercializate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite