Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Serviciile digitale – motor al performantei Orange Romania in trimestrul 3

01 Noiembrie 2014



Grupul Orange a anuntat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2014, valabile la 30 septembrie.

In trimestrul al treilea, Orange Romania a inregistrat venituri totale de 227,4 milioane de euro, in crestere cu 3,4% fata de aceeasi perioada din 2013, excluzand impactul reducerii tarifelor de interconectare. De la inceputul anului, veniturile companiei au totalizat 675,7 milioane de euro.

Orange continua sa atraga clienti noi, astfel ca la data de 30 septembrie 2014 compania avea 10.514.000 de clienti, cu aproximativ 131.000 mai multi decat cu un an in urma.


Evolutia din acest trimestru a stat sub semnul digitalizarii si al serviciilor 4G. Serviciile 4G disponibile in toata oferta de abonamente pentru persoane fizice si la alegerea beneficiilor flexi Orange PrePay, traficul 4G suplimentar acordat abonatilor existenti, acoperirea 4G la metrou, toate in exclusivitate la Orange, sunt noile avantaje pe care le au clientii pentru a se bucura pe deplin de experienta digitala 4G. Orange detine cea mai extinsa retea 4G din Romania si ofera viteze medii reale de pana la 60-80 Mbps pentru 78% din populatia urbana si de pana la 150 Mbps in Bucuresti si alte 5 orase, prin intermediul primei retele comerciale 4G+.


Astfel, in al treilea trimestru al anului, vanzarile de tablete 3G si 4G s-au triplat fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, ponderea telefoanelor 4G in totalul smartphone-urilor vandute a crescut intr-un an de 4 ori, de la 11% la peste 40%, pe fondul extinderii portofoliului de telefoane 4G la 35 de modele. In stransa legatura, traficul de internet mobil in reteaua Orange a crescut cu peste 70% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar traficul realizat pe smartphone-uri s-a dublat, in principal datorita cresterii traficului din reteaua 4G.


In conditiile in care tot mai multi clienti prefera sa se informeze, sa-si gestioneze contul sau sa cumpere online, Orange a adus o serie de functionalitati site-ului sau web si a lansat in al treilea trimestru o noua versiune a aplicatiei contul meu. Astfel, vanzarile prin intermediul magazinului online au avut o evolutie pozitiva, in special pe segmentul de accesorii si gadget-uri, unde cresterea a fost
de aproape 40%. De asemenea, numarul de descarcari ale aplicatiei „contul meu” s-a triplat fata de trimestrul anterior.


Interesul tot mai mare pentru mobilitate sustinut de internetul de mare viteza si de explozia de aplicatii se manifesta si in zona de televiziune multi-ecran. In prezent, peste 110 000 de abonati Orange TV vizioneaza programele pe televizor si dispozitivele mobile, in timp ce aplicatia pentru smartphone si tableta a fost descarcata deja de peste 800 000 de ori. Din trimestrul trei al anului, abonatii Orange TV pot vedea meciurile de fotbal din Liga 1 pe toate ecranele, iar biblioteca de filme, seriale si emisiuni din Orange TV Go a fost imbogatita cu episoade noi din seriale americane, difuzate in maxim 48 de ore de la premiera din Statele Unite.

„Intr-o piata foarte dinamica, Orange a devenit lider prin lansarea unor oferte inovatoare si prin calitate. Iar dupa mai bine de doisprezece ani, ramanem in topul alegerilor clientilor. Acest lucru ne bucura cel mai mult si ne incurajeaza sa continuam investitiile in directia digitalizarii, pentru a le aduce clientilor beneficii valoroase, bazate pe o retea performanta, servicii de ultima generatie pentru dispozitive multiple si servicii de suport de cea mai buna calitate. In zona de business, vom continua sa le oferim clientilor un portofoliu complet de solutii digitale integrate pentru afacerea lor.”, a spus Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite