Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

UPC Romania a inregistrat rezultate pozitive in T3 2014

07 Noiembrie 2014



UPC Romania anunta ca a inregistrat rezultate foarte bune in trimestrul al treilea din 2014. Tendinta pozitiva din prima jumatate a anului a continuat, iar compania a inregistrat cresteri pe segmentele in care activeaza: televiziune digitala, Internet si telefonie fixa. Eforturile companiei in trimestrul al III-lea din 2014 s-au concentrat pe lansarea internetului Fiber Power 500 Mbps, precum si pe introducerea unui nou portofoliu de produse ce are la baza personalizarea pachetelor de servicii.


Compania a reusit sa atraga noi clienti, ceea ce face ca, la 30 septembrie 2014, baza de clienti UPC Romania sa fie de 1.165.000. UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 este de 1.889.700 (inclusiv DTH), cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adaugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut.


Pe segmentul de Internet, o zona cu potential de crestere, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps in toata aria de acoperire internet si lansarea vitezei de 500 Mbps in 8 orase. Totodata, viteza medie in baza UPC depaseste 100 Mbps. UPC a castigat 13.800 noi abonamente de internet in trimestrul al III-lea, cresterea anuala fiind de 17%. La sfarsitul lunii septembrie 2014, UPC oferea servicii de internet catre o baza de 420.500 de clienti, 75% dintre acestia avand internet de mare viteza (Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 150 Mbps si 200 Mbps).


Conform studiului realizat de GFK pentru UPC, in 2014, 53% dintre utilizatorii de telecom isi doresc sa poata folosi serviciile telecom pe toate dispozitivele, oriunde ar fi, iar Internetul este serviciul care face posibil acest lucru. Mobilitatea in interiorul casei ramane o prioritate pentru UPC – peste 57% dintre clientii Fiber Power au Wi-Fi de la UPC. Recent, compania a lansat serviciul UPC Wi-Free, care le asigura clientilor sai de internet acces la web si in afara casei. Cu noul serviciu, clientii de internet UPC au acces gratuit si nelimitat la sute de mii de hotspot-uri din tara si milioane de alte hotspot-uri in strainatate.


Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente in trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment sa fie de 537.400, o crestere anuala de 18% (plus 80.800). La sfarsitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clientii UPC de televiziune digitala (peste 150.000), beneficiaza si de televiziune HD (clientii care platesc un tarif suplimentar pentru a beneficia de pana la 31 canale HD. Toti clientii UPC de televiziune digitala prin cablu au acces la minimum 10 canale HD incluse in abonamentul standard).


Cu o crestere constanta in ultimii ani s-a evidentiat si segmentul de telefonie fixa. La sfarsitul trimestrului al III-lea 2014, 311.500 de abonati UPC beneficiaza de servicii de telefonie. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, cresterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).


„Evolutia noastra este rapida si semnificativa, ceea ce ne confirma ca avem modul de abordare corect, servicii superioare si o echipa pregatita sa livreze clientilor UPC ceea ce isi doresc. Beneficiem de intregul sprijin Liberty Global si suntem perfect pozitionati pentru a acoperi fiecare segment de consumatori din piata cu solutiile de comunicatii si divertisment potrivite. Trimestrul al treilea a marcat o noua era pentru UPC dar si pentru piata de telecom – personalizarea. Am schimbat astfel paradigma, oferindu-le clientilor libertatea de a-si construi mixul ideal de conectivitate si divertisment, dar si control asupra costurilor”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania & Ungaria.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite