Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

elefant.ro isi dezvolta strategia de diversificare a ofertei

12 Noiembrie 2014



Europa de Est inregistreaza cea mai mare crestere pe piata de eCommerce, 47%, un rezultat justificat partial si de faptul ca retailul online reprezinta doar 2% din piata totala de retail. Romania ocupa locul patru in clasamentul european al cresterii pietei de eCommerce, iar acest lucru este vizibil si in evolutiile principalilor jucatori din mediul online.
Astfel, elefant.ro a confirmat trendul de crestere accelerata, anuntand recent livrarea comenzii cu numarul 1 milion in 2014, un rezultat notabil avand in vedere ca firma activeaza pe piata locala de comert online de doar 4 ani. Libraria online care a livrat prima comanda in iunie 2010, a inregistrat o crestere constanta a volumelor de carti vandute, ajungand ca in 2013 sa livreze circa 1,2 milioane, ceea ce i-a permis atingerea unei cote pe piata de carte de aproximativ 10% in 3 ani.
Pentru a-si atinge obiectivul de crestere, elefant.ro a introdus din 2012 o noua gama de produse, jucariile, iar de anul trecut a demarat o serie de pregatiri care sa-i permita diversificarea si mai mare a ofertei si transformarea intr-un "mall online" cu o adresabilitate mult mai mare. Pentru a sustine acest efort, in 2014 compania s-a mutat intr-un nou depozit (de 3.000 mp) din care a realizat deja 500.000 de livrari, si-a extins echipa cu 50 de angajati si a reinternalizat departamentul IT.
In 2015-2016, elefant.ro se va concentra pe consolidarea afacerii, prin optimizarea operatiunilor dezvoltate in 2013 si 2014. "Vor urma, de asemenea, dezvoltari teritoriale, cu focus pe Republica Moldova deocamdata, dar si o promovare mai agresiva a elefant.ro în Romania", a declarat Dan Vidrascu, CEO elefant.ro. Potrivit acestuia, pana la momentul actual, actionariatul companiei pe care o conduce nu a fixat un termen pentru un posibil "break-even" intr-un orizont de timp apropiat. “Diversificarea elefant.ro a fost posibila cu o echipa de milioane pe care am reusit sa o construim in acesti ani sustinuta de un actionariat rabdator, care a inteles ca un business mare in comertul electronic din Romania, ca oriunde de altfel, se creste in timp, cu eforturi sustinute", a mai precizat Vidrascu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite