Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Parteneriat Twitter si IBM

13 Noiembrie 2014



Twitter si IBM au anuntat un parteneriat important care va contribui la transformarea modului in care companiile si institutiile sa inteleaga clientii, pietele si tendintele – si sa informeze fiecare decizie de business. Aceasta alianta reuneste datele Twitter care reprezinta in mod distinct pulsul public al planetei, cu solutiile IBM de analytics bazate pe cloud, platformele de implicare a clientilor si serviciile de consultanta.


Colaborarea se va axa pe trei domenii:
Integrarea informatiilor stocate pe platforma Twitter cu serviciile de analytics IBM in mediul cloud: IBM intentioneaza sa furnizeze informatiile postate pe Twitter ca parte a unor servicii bazate pe mediul cloud, inclusiv IBM Watson Analytics, un nou serviciu cognitiv accesibil unui spectru larg de utilizatori. Acesta ofera servicii de vizualizare intuitive si capabilitati de predictie utilizatorilor de business. Totodata, va permite utilizarea unui serviciu de prelucrare a datelor bazat pe cloud care permite dezvoltatorilor de aplicatii sa incorporeze serviciile de prelucrare a datelor in aplicatiile pe care le dezvolta. Antreprenorii si dezvoltatorii de software vor putea, deasemenea, sa integreze informatiile din Twitter in noile servicii cloud pe care le dezvolta cu IBM Watson Developer Cloud sau IBM Bluemix platforma as-a-service.


Capabilitati performante de prelucrare a datelor pentru companii: Specialistii din cadrul IBM Global Business Services vor avea acces la informatiile de pe Twitter pentru a-si imbunatati serviciile de consultanta pentru clientii din diferite industrii. In
plus, IBM si Twitter vor colabora pentru a dezvolta solutii unice pentru industrii specifice precum cea bancara, retail, turism si transporturi. Parteneriatul se bazeaza pe abilitatile a zeci de mii de consultanti ai IBM Global Business Services si dezvoltatori de aplicatii, inclusiv consultanti din industrie in ceea ce priveste practica integrata de Strategie si Analytics si cei ai IBM Interactive Experience, cea mai mare agentie digitala din lume.


Odata cu dezvoltarea de noi solutii care sa imbunatateasca procesul decizional in diferite industrii si profesii, IBM si Twitter vor putea sa imbunatateasca fluxurile de date existente in companii pentru imbunatatirea modului in care sunt luate deciziile de afaceri. De exemplu, integrarea informatiilor din mediile sociale cu datele companiilor poate accelera dezvoltarea produselor avand la baza predictii pe termen lung in ceea ce priveste tendintele sau sa genereze prognoze de cerere in timp real bazate pe situatii reale, precum modelele de evolutie a starii vremii.


IBM a dezvoltat cel mai amplu portofoliu de produse in ceea ce priveste Big Data, consultanta de analytics si expertiza tehnica bazate pe experiente dobandite in implementarea de solutii de prelucrare a datelor si analytics la peste 40.000 de clienti. Acest portofoliu de solutii de analytics inglobeaza procese de cercetare si dezvoltare, solutii, aplicatii software si tehnologie hardware si include peste 15.000 de consultanti in domeniul analytics, 4.000 de brevete in dezvoltarea solutiilor de analytics, 6.000 de parteneri de afaceri din industrie si 400 de matematicieni din cadrul IBM care ajuta clientii sa utilizeze Big Data pentru a transforma organizatiile in care isi desfasoara activitatea.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite