Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu Avangate: Cumparatorii de servicii online sunt dispusi sa cumpere abonamente

13 Noiembrie 2014



Avangate anunta lansarea a peste 200 de functionalitati in noua versiune a solutiei sale. Cu ajutorul acesteia, companiile care vand produse software sau servicii online cu plati recurente vor fi capabile sa-si creasca veniturile din vanzari si sa-si imbunatateasca semnificativ rata de retentie a clientilor.


Pentru validarea necesitatii acestor functionalitati, Avangate s-a bazat si pe rezultatele unei recente cercetari de piata efectuate la comanda sa. Concluziile studiului arata ca, in timp ce pe piata globala creste cererea pentru instrumente care sa sustina relatia dintre producatorii de software si servicii online si clientii lor pe o perioada mai lunga de timp, sistemele de tranzactionare traditionale esueaza in sustinerea acestor noi tendinte.


In urma studiului, Avangate a constatat ca:
- 60% dintre respondenti au deja configurate cel putin 1-2 plati recurente
- 46% dintre consumatori refuza sa achizitioneze abonamente online fara a avea macar o versiune gratuita a serviciului respectiv (cunoscuta sub numele de freemium)
- aproape 40% dintre respondenti prefera sa isi plateasca facturile online
- 99% dintre consumatori folosesc metode clasice de plata, doar 1% platind cu Bitcoin, dar nu opteaza pentru moneda virtuala drept forma principala de plata


Printre principalele functionalitati si instrumente noi prin care Avangate sustine dezvoltarea producatorilor de software, Cloud si servicii online, in contextul acestor noi tendinte, se numara Revenue Recovery Tools (instrumente pentru recuperarea veniturilor recurente) – functionalitate care ajuta la imbunatatirea retentiei clientilor in cazul modelelor de business bazate pe platile recurente. Rata obisnuita de recuperare a tranzactiilor esuate este de 15% pana la 20%, iar in cazul utilizatorilor de tip early adopter, s-a ajuns si la recuperari de 40%.


Deosebit de atractiva pentru piata romaneasca este si Avangate Growth Edition, un nou pachet dedicat start-up-urilor aflate in cautarea unei alternative la furnizorii traditionali de servicii de plata si care doresc sa lanseze produse sau servicii cu venituri recurente. Growth Edition este un pachet care include o solutie completa de eCommerce, vanzarile online putand debuta in doar cateva zile de la instalare, fara niciun alt efort.


„In noua economie mondiala, companiile vor sa aiba posibilitatea de a lansa rapid noi produse, servicii si oferte, modele noi de subscriptii, de tip freemium sau nu, totul in decurs de doar cateva saptamani, nu luni. Furnizorii sunt presati sa regandeasca impachetarea serviciilor si pretul acestora pentru a obtine o conversie mai buna, dar si modurile prin care sa isi fidelizeze clientii sau sa obtina venituri mai mari prin toate canalele de vanzare de care dispun, de la site-ul web pana la call center si reselleri. Cea mai recenta versiune a solutiilor noastre inarmeaza furnizorii de software si servicii online cu peste 200 de functionalitati care ii ajuta sa vanda mai usor si mai rapid la nivel global, prin modele de business recurente”, explica Michael Ni, CMO/SVP Marketing si Produse Avangate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite