Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu Samsung: tot mai multe femei sunt atrase de jocurile electronice

09 Decembrie 2014



Indicele Samsung Techonomic dezvaluie o noua tendinta care se raspandeste in Europa. Tot mai multe femei introduc jocurile electronice printre activitatile lor zilnice. Acestea nu mai folosesc telefoanele mobile si tablete doar pentru convorbiri si navigari pe internet, ci si in scop distractiv. Mai mult decat atat, studiul Techonomic arata ca femeile sunt cele care propun astfel de activitati in cadrul grupului de prieteni sau in familie.
Mai nou, se pare ca privitul la televizor nu mai este singura activitate de grup a familiei. Jocurile electronice pe telefoane si tablete sunt tot mai populare, in special printre femei, ele fiind principalii membrii ai familiei care propun si iau initiativa in privinta acestor activitati. Lucru putin surprinator, avand in vedere faptul ca, din cei 5.000 de europeni chestionati in cele cinci tari in care a fost desfasurat studiul, 98% au declarat ca detin cel putin un telefon mobil, 97% au un laptop sau un PC, 58% detin o consola de jocuri video, iar 53% au in posesie o tableta.


Indicele Samsung Techonomic arataca:

- In una din 10 gospodarii din Europa sunt desfasurate zilnic activitati ce implica jocurile electronice (pe telefoane, tablete si console). Peste un sfert dintre femeile chestionate (26%) au declarat ca ele sunt cele care, de obicei, propun jocurile electronice in cadrul familiei.

- Aproape una din cinci femei (17%) a instalat aplicatii cu jocuri pe telefon sau tableta, in timp ce mult mai putine (4%) se joaca pe console.

- Mai multe femei decat barbati (17% vs. 14%) folosesc zilnic aplicatii de divertisment si jocuri pe telefoane si tablete.

- In zilele obisnuite in care femeile aleg sa foloseasca aplicatiile de divertisment si jocurile instalate, mai mult de una din 10 femei (11%) petrece peste o ora jucandu-se pe telefon, mai mult de una din cinci (21%) petrece intre 30 si 60 de minute cu aceste aplicatii, iar aproape o treime dintre ele (29%) petrece intre 15 si 30 de minute in fata telefoanelor si a tabletelor.


Studiul arata ca telefoanele mobile sunt dispozitivele cele mai populare, fiind frecvent cumparate si cel mai des folosite, mai mult de o persoana din cinci (22%) declarand ca ea sau cineva din gospodaria sa a achizitionat un dispozitiv de acest tip in ultimele trei luni, in timp ce una din zece persoane chestionate a declarat ca intentioneaza sa cumpere un telefon mobil sau o tableta in urmatoarele trei luni. Peste jumatate din cei chestionati (62%) au declarat ca acceseaza aplicatii de divertisment si jocuri pe telefoanele mobile si pe tablete, iar un sfert dintre ei au raspuns ca aceste jocuri ii ajuta sa se apropie mai mult de membrii familiei lor.
Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimba felul in care interactioneaza oamenii pe masura ce creste rata de adoptie a tehnologiei. Au fost chestionati online 5.000 de respondenti din categoria de varsta 18-65, din cinci tari europene (Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, in parteneriat cu Ipsos MORI.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite