Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Studiu: putine companii protejeaza tranzactiile financiare si pe dispozitivele personale ale clientilor

09 Decembrie 2014



Conform unui studiu Kaspersky Lab in colaborare cu B2B International, 52% dintre companiile financiare si 46% dintre organizatiile de comert electronic afirma ca trebuie sa adopte masuri de securitate suplimentare pentru a asigura siguranta tranzactiilor financiare. Un procent mai mic de companii din acest sector ofera si protectie pentru dispozitivele consumatorilor.


Organizatiile de e-commerce nu sunt orientate spre protectia operatiunilor financiare – 16% dintre companii afirma ca nu intentioneaza sa instaleze solutii de securitate care sa asigure protectia tranzactiilor impotriva fraudelor online si doar 38% dintre companii sunt dispuse sa investeasca in instrumente de protectie.


In total, 30% dintre companiile care lucreaza cu flux de numerar pe internet nu ofera si nu intentioneaza sa ofere protectie dispozitivelor consumatorilor pe durata tranzactiilor financiare, in ciuda faptului ca dispozitivele sunt cel mai putin protejate si ar putea cauza pierderi de bani clientilor si scaderea profitului si a reputatiei companiilor. 28% dintre organizatii nu intentioneaza sa instaleze software anti-frauda pe dispozitivele mobile ale consumatorilor, iar 30% dintre companii nu-si protejeaza propriile infrastructuri impotriva fraudelor. Aceasta atitudine relaxata a organizatiilor financiare cu privire la securizarea platilor poate cauza reactii negative din partea consumatorilor: 75% dintre utilizatori se asteapta ca organizatiile financiare sa-si asume responsabilitatile pentru protejarea dispozitivelor lor, iar 40% dintre respondenti sunt siguri ca organizatiile le vor returna banii in cazul unor pierderi.

Totusi, conform statisticilor Kaspersky Lab, numarul amenintarilor cibernetice care vizeaza datele financiare ale utilizatorilor individuali se afla intr-o crestere constanta.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite