Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu Ericsson ConsumerLab: cresterea numarului de utilizatori de smartphone conduce la aparitia unor orase mai inteligente

09 Decembrie 2014



Un nou raport Ericsson ConsumerLab, intitulat „Smart Citizens: How the internet facilitates smart choices in city life” arata ca, pe masura ce locuitorii din orase folosesc tot mai mult smartphone-urile pentru a participa proactiv la viata orasului, aceasta se va modifica, dand nastere la moduri mai inteligente de a trai in mediul urban – de la servicii de monitorizare digitala a sanatatii la consultarea interactiva a hartilor sau la utilizarea in comun a masinilor (car sharing) sau a bicicletelor (bike sharing).


Astfel, studiul a revelat faptul ca 76% dintre respondenti isi doresc senzori in spatii publice care sa ii anunte ce zone sunt aglomerate si ar trebui evitate, 70% isi doresc sa isi compare consumul de energie cu vecinii pentru a-si putea optimiza consumul si 66% vor control in timp real al calitatii apei potabile. Cetatenii isi folosesc deja smartphone-urile pentru a-si controla mai usor starea sanatatii, a comunica cu autoritatile sau a se deplasa mai eficient prin oras. In plus, 48% dintre respondenti au declarat ca ar folosi zilnic un senzor care sa le ofere informatii despre postura, daca ar putea, 29% si-ar dori sa foloseasca o carte de identitate biometrica unica pentru a putea accesa serviciile publice, in timp ce 74% vor semne de circulatie interactive si mijloace de utilizare in comun a masinilor si bicicletelor.


„Oamenii isi doresc ca furnizorii actuali de servicii publice sa le conecteze pe acestea la Internet. Spre exemplu, multi si-ar dori ca autoritatile urbane sa le ofere servicii IT&C legate de trafic, servicii publice sau calitatea apei potabile. Un aspect interesant al studiului a fost faptul ca cei care locuiesc in zonele mai centrale ale oraselor sunt mult mai interesati de aceste posibilitati decat cei care locuiesc in suburbii. In acelasi timp, tinerii si cei angajati full-time sunt cei care preconizeaza ca ar folosi cel mai des acest tip de servicii, dar si cei mai mari sustinatorii ai ideii de oras inteligent”, a declarat Michael Björn, Head of Research Ericsson ConsumerLab.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
miha
Oferta este valabila pentru toate localitatile din tara. Cerinte: – cunostinte minime de operare pc, internet;. – implicare . – seriozitate si perseverenta. Oferta: – un contract de comision foarte avantajos in functie de realizari;. –;. – lectii gratuite – munca intr- o echipa tanara si dinamica. Pentru mai multe detalii trimite: “Info” pe e -mail : miha_michelle2002@yahoo.com si veti primi informatii suplimentare.
12 Decembrie 2014, 11:01:47