Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Investiţiile toamnei în IT se numără şi la Venture Connect

19 Decembrie 2014




59sec are o procedură foarte bine pusă la punct prin care rapiditatea răspunsurilor este garantată (de exemplu, facilitatea “Boss Notification” – dacă un lead nu este preluat în 10 minute, directorul de vânzări este notificat). De asemenea, directorul de vânzări are acces la statistici foarte utile, cu care poate să vadă în timp real care este viteza de răspuns, ce agenți își fac treaba bine și care agenți nu.

“Am început să dezvoltăm serviciul 59sec în februarie 2014”, ne-a declarat Constantin Ferseta, CEO Şi fondator.” Am avut produsul gata într-o formulă incipientă de beta în iulie. Am început testele şi implementarea la diverse companii din toată lumea. În acest moment avem 281 companii care ne folosesc serviciul, fără să începem promovare activă. În fiecare zi creştem cu 1-2 noi companii.” Constantin Ferseta a stabilit şi obiectivele. Pentru viitorul an de zile acestea sunt: depăşirea a 5.000 de companii care să utilizeze 59sec, din care 1,000 plătitoare. Din acestea, minim 20 să fie ENTERPRISE şi 5 market place-uri la nivel naţional (imobiliare, travel, servicii profesionale, plati online).” Pentru următorul pas de extindere, Ferseta estimează că 59sec are nevoie de minim 200.000 euro.

Avandor in forma sa actuala (SaaS) a fost demarat la finalul anului 2013, dar o buna parte din tehnologie si know-how au fost produse in decursul ultimilor 10 ani si testate comercial in diverse industrii. Avandor calculeaza un profil complex psiho - socio – demografic al utilizatorilor online bazat numai pe paginile web vizitate de acestia.

Formula de extindere pentru Avandor ia in calcul 30 de parametri pentru fiecare tara, avand niste tinte rezonabile de market market share pe termen mediu. Necesarul de investitie este de aproximativ 300,000 euro (in medie) pentru fiecare tara in care vom extinde serviciul.

Avandor a inceput extinderea inspre pietele din Germania si Turcia, dar in functie de capitalul pe care il va atrage in 2015 intentioneaza sa demareze procesul de deschidere a inca 8 piete (majoritatea europene). Proiectul memshare.eu in forma sa actuala a demarat in februarie 2013, bazat pe o idee exista din 2008. In aceasta perioada (2008-2012) proiectul a avut cateva versiuni folosite intern, si datorita acestului lucru dezvoltatorii cred ca va fi bine primit pe piata. Pentru extindere , cei de la meshare.eu solicita 150 000 euro , si ofera 25% equity . Cu acest capital si-au propus sa obtina primii 10.000 de useri platitori , sa creeze un brand pe piata româneasca , si sa devena atractivi pentru o a doua runda de finantare .A doua runda de finantare va fi folosita pentru lansarea pe pietele internationale.

Proiectul AXO SUITS a demarat la inceputul anului 2013. La sfarsitul anului s-a clarificat designul hardware si in martie exoscheletul s-a miscat prima data. Axosuits este un costum exoschelet avansat care va ajuta paraplegii sa mearga pe jos din nou. “Tintele de business avute in vedere daca ar obtine banii solicitati in decurs de un an ar inseamna finalizarea certificarii la nivel comunitar, productia unui prim lot si plasarea lui pe piata, campanie de marketing restransa si crearea unui prototip pentru un exoschelet tip full body suit.

Mobuy este un canal de mobile marketing optimizat pentru comercianții cu amănuntul, prin care acestia comunica cumparatorilor reducerile pe care le ofera intr-o locatie. Mobuy integrează exclusiv oferte de la unele dintre cele mai bune marci,magazine și restaurante. Exista deja 30.000 de utilizatori care au descarcat aplicatia, iar indecembrie va fi lansata o solutie de plata pe mobil.

VentureConnect ramane o punte puternica de legatura intre antreprenorii romani si investitori, precum si un exercitiu durabil atat pentru comunitatea de start-up-uri, cat si pentru companii mature care vor sa treaca la urmatorul nivel de dezvoltare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Ovidiu Constantinescu
Multumim. 59sec este interesant in special pentru agentiile de PPC, pentru ca le ajuta sa isi disciplineze clientii. Astfel nu au cum sa mai spuna pe urma ca serviciile lor sunt proastre, atata timp cat se vede ca agentii de vanzari raspund din an in paste...
20 Decembrie 2014, 06:53:59