Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu Samsung Techonomic: adultii din Europa investesc mai mult in educatie decat in divertisment

02 Ianuarie 2015



Adultii din Europa investesc in consumul de continut educational mai mult timp decat in jocuri pe mobil si mai multe resurse financiare decat in orice alt tip de continut, arata un studiu realizat de Samsung. Desi dezvoltarea continutului digital este asociat, de cele mai multe ori, cu muzica, emisiunile TV si jocurile electronice, rolul continutului educational si cel al cartilor electronice este adesea subestimat, acesta regasindu-se in vietile europenilor mai mult decat s-ar crede.


Astfel, europenii declara ca cele mai mari sume investite in content digital au fost pentru continut educational si mai putin in cel de divertisment: 9% dintre respondenti au declarat ca au achizitionat carti sau reviste electronice, in timp ce doar 8% dintre europeni au spus ca au investit in descarcarea de muzica si 6% dintre ei si-au cumparat jocuri sau aplicatii de divertisment pentru telefoane si tablete.


Mai mult, si sumele alocate consumului de continut educational sunt mai mari decat cele alocate divertismentului. Britanicii au declarat ca, in ultima luna, au cheltuit in medie 20 de lire sterline pe continut digital educational si doar cate 10 lire pe continut video, TV si pentru a asculta muzica. Cat despre restul europenilor, cea mai mare investitie pe care au facut-o acestia a fost tot in continut educational, cu o medie de 19 euro, si in carti si reviste electronice, cu o medie de 14 euro. Mult mai putin au investit in continut de divertisment: o medie de 12 euro pentru descarcarea de muzica si 11 euro pentru jocuri electronice sau aplicatii de divertisment.


In ceea ce priveste timpul pe care europenii il acorda acestor activitati, studiul arata ca, intr-o zi obisnuita, timpul alocat consumului de continut educational este de 0,88 ore, in timp ce jocurilor pe mobil sau tableta li se acorda 0,83 ore.


Studiul arata ca europenii au tendinta de a investi mai multi bani in continut ce le poate crea valoare atunci cand vine vorba de dezvoltarea personala, aptitudini sau cunostinte. Sunt foarte putini cei care nu au un dispozitiv electronic acasa – 98% dintre europenii intervievati detin cel puti un telefon mobil, 97% dintre ei au un laptop si 53% dintre ei o tableta – asadar consumul de continut digital nu este deloc de ignorat. In plus, telefoanele mobile si laptopurile sunt folosite zilnic, in scopuri personale, de 80% dintre adultii europeni. Cei mai multi dintre ei, adica 94%, isi folosesc dispozitivele pentru a naviga pe internet, 86% isi verifica e-mail-ul, iar 79% cauta informatii despre servicii si produse pe internet. Documentarea, obtinuta prin consum de continut cu caracter informativ, este, deci, mult mai importanta pentru adultii europeni decat divertismentul, doar 55% dintre utilizatori au declarand ca isi folosesc dispozitivele electronice pentru a asculta muzica.


Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimba felul in care interactioneaza oamenii pe masura ce creste rata de adoptie a tehnologiei. Au fost chestionati online 5.000 de respondenti din categoria de varsta 18-65, din cinci tari europene (Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, in parteneriat cu Ipsos MORI.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
miha
Cred ca a venit momentul sa faci o schimbare in viata ta. Este necesar sa ai -peste 18 ani, - calculator si internet - sa fi serios -sa ai vointa -si multa rabdare. Programul este part-time, 2-3 ore pe zi. Se lucreaza de acasa, nu este necesar experienta. Si vei avea suportul meu permanent. De ce sa aplici la acest anunt? Ca sa ai independenta ta financiara, sa ai succesul tau, sa fi un om liber si sa ai o afacere prospera, sa fi propriul tau stapan. Investeste putin din timpul tau, sa iti asiguri viitorul. Pentru mai multe detalii , trimite-ti mesaj cu textul “info” la email: miha_michelle2002@yahoo.com
02 Ianuarie 2015, 02:46:59