Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

DOMO lanseaza POP-UP, un nou concept de magazin

03 Ianuarie 2015



Retailerul electroIT DOMO anunta lansarea, in premiera in Romania, a primului lant de magazine POP-UP, ce ofera spre vanzare cea mai noua tehnologie IT&C.


DOMO POP-UP este un concept propriu, marca DOMO. Magazinul, cu o suprafata de 10 m2, comercializeaza o gama atent selectionata de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri si accesorii pentru acestea, adaptata cerintelor consumatorilor locali si mereu innoita. Clientii DOMO POP-UP vor putea beneficia de serviciile unui consultant de vanzari si vor avea acces la platforma special pusa la dispozitia lor in magazin pentru a comanda cu usurinta produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. In plus, toate locatiile DOMO POP-UP vor pune la dispozitia clientilor terminale speciale pentru plata utilitatilor, reincarcare electronica, rovinieta si alte servicii.


„Magazinul din Bucuresti, in imediata vecinatate a complexului Kaufland, este primul dintr-o serie de 100 de magazine care vor fi deschise pana la sfarsitul anului 2015, in locatii in care am identificat un interes crescut pentru oferta DOMO. Urmatoarele orase in care se va inaugura acest nou concept de magazine sunt Calarasi, Resita, Caransebes, Timisoara si Giurgiu”, a declarat Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.



Tags: ITC, Domo, magazin, POP-UP

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite