O soluție de HR self-service umple un gol pe piața locală
Cine sunt clienții aptHR?
Avem clienţi din mai multe industrii: IT, bancar, pharma. În principal, din servicii. Nu avem clienţi din partea de producţie. Evident, orice client este binevenit, doar că în zona de producţie vorbim despre soluţii mult mai complexe – ERP-uri – fiind puţin mai dificil să implementezi o soluţie de HR. Am avut însă situaţii când clienți din zona de producţie, din domeniul auto, deși aveau o soluție ERP, impusă de compania-mamă, aveau nevoie de anumite funcționalități pentru departamentul HR care nu puteau fi rezolvate prin platforma proprie. Departamentul HR avea o viziune proprie asupra dezvoltării şi evaluării angajaților, iar în această situație le-am oferit punctual funcționalitățile dorite.
Care sunt planurile viitoare de dezvoltare a soluţiei?
La momentul actual, aplicaţia noastră oferă toate modulele pe care le oferă și celelalte soluţii de pe piaţă. Componenta de self-service a fost partea care a umplut golurile. Din perspectiva dezvoltării ne interesează două aspecte. În primul rând, vrem să îmbunătăţim zona de raportare care să susţină managerul mai mult decât omul de HR. În acest sens, dorim să îmbunătăţim componenta şi din perspectivă grafică. În al doilea rând, am identificat anumite module cerute de clienţi, pe care vrem să le oferim ca un produs independent. Unul dintre aceste module este pontajul. Sunt companii mici şi medii care nu au o astfel de soluţie și care sunt interesate de o aplicație uşor de folosit şi ieftină. Strategia noastră este de a vinde soluţia online, pentru a reduce timpul de implementare.
Suntem susţinuţi de o companie de resurse umane, prin urmare identificăm foarte uşor soluţii pentru nevoile clienţilor. Avantajul este că suntem şi dezvoltatorii acestor soluţii, de aceea pentru noi este destul de simplu să evaluăm şi să implementăm anumite funcţionalităţi pentru clienţi.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)