Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Parteneriat QuickMobile si Banca Transilvania

07 Ianuarie 2015



QuickMobile, retailer IT&C din mediul online, a demarat un parteneriat cu Banca Transilvania, prin care persoanele care aplica online pentru cardul Star Forte primesc ulterior premii si reduceri in valoare de 200 de lei. Astfel, la prima cumparatura cu cardul BT Star Forte pe site-ul www.quickmobile.ro sunt acordate 100 de puncte Star, in valoare de 100 de lei, iar pentru cumpararea de produse in valoare de minim 500 de lei din oferta QuickMobile, retailer-ul acorda o reducere de 100 de lei, sub forma de voucher.


Campania pentru cardul BT Star Forte se desfasoara in perioada cuprinsa intre 15 decembrie 2014 si 15 ianuarie 2015. Tranzactiile cu cardul BT trebuie efectuate pana in 31 martie 2015, data pana la care este valabil voucher-ul electronic oferit pentru cumparaturile de minim 500 de lei de pe site-ul QuickMobile.


Clientii BT care au Star Forte primesc puncte STAR la fiecare cumparatura cu respectivul card atat din tara, cat si din strainatate. Valoarea unui Punct STAR este de 1 leu, punctele acumulate putand fi folosite la alte cumparaturi, la comerciantii care fac parte din programul de loialitate al Bancii Transilvania, STAR. In cadrul acestei campanii, cardul Star Forte este emis gratuit de Banca Transilvania.


Cumparaturile pe site-ul QuickMobile pot fi facute, de asemenea, in rate. BT si QuickMobile pun la dispozitia clientilor posibilitatea de a achizitiona produse in 12 rate fara dobanda.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Marius
O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))
09 August 2016, 07:23:21