Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Parteneriat QuickMobile si Banca Transilvania

07 Ianuarie 2015



QuickMobile, retailer IT&C din mediul online, a demarat un parteneriat cu Banca Transilvania, prin care persoanele care aplica online pentru cardul Star Forte primesc ulterior premii si reduceri in valoare de 200 de lei. Astfel, la prima cumparatura cu cardul BT Star Forte pe site-ul www.quickmobile.ro sunt acordate 100 de puncte Star, in valoare de 100 de lei, iar pentru cumpararea de produse in valoare de minim 500 de lei din oferta QuickMobile, retailer-ul acorda o reducere de 100 de lei, sub forma de voucher.


Campania pentru cardul BT Star Forte se desfasoara in perioada cuprinsa intre 15 decembrie 2014 si 15 ianuarie 2015. Tranzactiile cu cardul BT trebuie efectuate pana in 31 martie 2015, data pana la care este valabil voucher-ul electronic oferit pentru cumparaturile de minim 500 de lei de pe site-ul QuickMobile.


Clientii BT care au Star Forte primesc puncte STAR la fiecare cumparatura cu respectivul card atat din tara, cat si din strainatate. Valoarea unui Punct STAR este de 1 leu, punctele acumulate putand fi folosite la alte cumparaturi, la comerciantii care fac parte din programul de loialitate al Bancii Transilvania, STAR. In cadrul acestei campanii, cardul Star Forte este emis gratuit de Banca Transilvania.


Cumparaturile pe site-ul QuickMobile pot fi facute, de asemenea, in rate. BT si QuickMobile pun la dispozitia clientilor posibilitatea de a achizitiona produse in 12 rate fara dobanda.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Marius
O scurtÄ atenÈionare pentru a nu pÄÈi Èi voi ce mi se întâmplÄ mie! Sper sÄ nu aveÈi ocazia sÄ vi se defecteze telefonul cumpÄrat de la QuickMobile.ro, pentru cÄ vÄ doriÈi sÄ nu îl fi cumpÄrat de acolo. DeÈi în garanÈie, deÈi propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deÈi cu o problemÄ recunoscutÄ de producÄtor, au aÈteptat pânÄ Ã®n ultima zi a termenului de soluÈionare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Èi acela nici mÄcar la fel cu cel defect, nici mÄcar acelaÈi brand Èi doar unul singur, nu mai multe modele din care sÄ pot alege, chiar Èi cu plata unei eventuale diferenÈe. AÈa cÄ, de trei sÄptÄmâni aÈtept sÄ Ã®mi fie rezolvatÄ o problemÄ simplÄ de înlocuire a unui aparat în garanÈie! JenantÄ atitudine faÈÄ de clienÈi! AÈa cÄ, pe cât posibil, ori nu achiziÈionaÈi de la ei, ori rugaÈi-vÄ sÄ nu se defecteze!)))
09 August 2016, 07:23:21