Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

90% dintre specialiști consideră că viitorul este marketingul individualizat

17 Februarie 2015



Numărul companiilor care își bazează strategia de marketing pe date s-a dublat față de 2013, iar 90% dintre specialiști consideră că viitorul este marketingul individualizat, acestea sunt concluziile unui studiu realizat recent de Teradata, la nivel global. Studiul certifica, schimbarea fundamentala a modului în care marketingul obține valoare din utilizarea datelor, a platformelor integrate de marketing, precum și a strategiilor care pun clientul și datele în centrul tuturor inițiativelor.
Studiul de 28 de pagini și infograficele care îl însoțesc sunt disponibile, gratis, pe site-ul Teradata (in limba engleza) și conțin informații valoroase atât pentru specialiștii în marketing cât și pentru top management, în egală măsură.

Cele mai relevante concluzii ale studiului Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing arată că:

Perspectivele individualizate devin tot mai importante pentru specialiștii în marketing

• 90% dintre specialiștii în marketing afirmă că marketingul individualizat este o prioritate. Aceştia doresc să treacă de la segmentare, la o relație individuală cu clientul, derulată într-un context real-time.

• Deciziile mai rapide și mai eficiente sunt beneficiile cheie ale utilizării datelor pentru două treimi (66%) dintre participanții la studiu.

• 30% dintre aceștia consideră că cea mai mare provocare este îmbunătățirea gradului de eficienta a achiziţiei și retenției clienților. A doua provocare, ca importanță, este acordarea de suport pentru atingerea obiectivelor companiei (29%), iar respectarea cerinţelor legale și de audit se află pe locul trei (26%).

Doar platformele integrate de marketing pot oferi perspectiva individualizată și experiența multicanal pe care specialiștii în marketing o doresc

• Departamentele de Marketing au dublat rata de utilizare a datelor în ultimele 18 luni. Azi 78% dintre specialiști folosesc sistematic datele, față de 36% în 2013.

• Marketingul bazat pe date este considerat esențial pentru obținerea unei perspective individualizate, iar platformele integrate, precum Teradata Integrated Marketing Cloud, înregistrează o popularitate crescanda

• Specialiștii încă se luptă pentru individualizarea ofertelor și a comunicării. Doar 50% folosesc datele în procesele de rutină ale interacțiunii cu clienții. 44% admit o lipsă de consistentă în marketingul multicanal, iar 80% consideră că existența unor procese izolate de marketing îi împiedică să cunoască modul în care campanii
le se derulează pe multiple canale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite