Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

90% dintre specialiști consideră că viitorul este marketingul individualizat

17 Februarie 2015




Îmbinarea Marketingului cu Tehnologia este o prioritate strategică

• 43% dintre specialiștii din marketing consideră că au control asupra datelor despre clienți, față de 34% în 2013. O majoritate de 83% afirmă că au deja o abordare multicanal în interacțiunea cu clienții.

• 84% sunt de acord că îmbinarea strategică a Marketingului cu Tehnologia este vitală.

• 92% consideră că integrarea datelor de la diverse departamente duce la îmbunătățirea serviciilor livrate clienților.

Rezultatele studiului arată, într-un mod evident, că viitorul marketingului ține de capacitatea de a răspunde cerințelor individuale ale consumatorului. Astăzi, mai mult decât orice altceva, specialiștii în marketing doresc acces la perspective individualizate, bazate pe date credibile, prin care aşteptările fiecărui client să fie cunoscute, respectate și îndeplinite, la un nivel cât mai personal, ” afirmă Darry McDonald, președinte Teradata Marketing Applications.„Astăzi, platformele de marketing digital fac această dorință posibilă. Încurajăm specialiștii în marketing, din întreaga lume, să implementeze și să îmbunătățească strategiile de marketing bazate pe date, pentru a crea valoare prin perspectivele individualizate asupra clienților” Studiul Teradata a fost realizat la finalul anului 2014 de către Forbes Insights, care a intervievat 1,506 specialițti în marketing la nivel global, din companii active în diverse verticale economice. Raportul (în limba engleză) este disponibil, gratis, pe site-ul Teradata.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite